Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:29:13 GMT

درخشش هافبک ایرانی در سوپر لیگ دانمارک

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۲۷۱

درخشش هافبک ایرانی در سوپر لیگ دانمارک

به گزارش افکارنیوز،

در بازی پایانی هفته ششم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که مثل همیشه سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته به مصاف آلبورگ رده هفتمی رفت.

یاران عزت‌اللهی در نیمه اول به تساوی یک بر یک مقابل آلبورگ رسیدند که البته با تصمیم مشکوک داور یک گل دیگر آنها آفساید اعلام شد تا نتوانند با برتری راهی رختکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وایله در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند و در آستانه برتری قرار گرفت، اما هافبک ایرانی این تیم در لحظات پایانی بار دیگر درخشید و دروازه آلبورگ را باز کرد.

عزت‌اللهی که در دیدار هفته گذشته مقابل لینگبی بازی موثری با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک اخراجی از حریف ارائه داده بود، در دقیقه ۱+۹۰ دیدار دیشب برابر آلبورگ نیز از سمت چپ محوطه جریمه نفوذ کرد و با حرکت در عرض، شوت محکم زمینی زد تا گل سوم تیمش را به نام خود ثبت کند.

یاران عزت‌اللهی با برتری ۳ بر یک امشب مقابل آلبورگ ۱۳ امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر، در صدر جدول سوپر لیگ دانمارک قرار بگیرند.

هافبک ایرانی وایله که توانست به روند درخشان خود و گلزنی برای دومین بازی پیاپی ادامه دهد، در دقیقه ۱۲ دیدار با آلبورگ، دومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی آلبورگ سعید عزت اللهی لژیونر ایرانی عزت اللهی آلبورگ عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!