Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@01:16:18 GMT

رینک هاکی در ایران راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۲۸۹

رینک هاکی در ایران راه اندازی می‌شود

طبق اعلام فدراسیون اسکیت، رینک هاکی در ایران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، دیروز دوشنبه ۵ آبان ماه ۹۹ کمیسیون فنی رینک هاکی فدراسیون جهانی اسکیت جلسه ای به صورت مجازی با کشورهای آسیا و اقیانوسیه برگزار نمود که در این جلسه کاوه صدقی رییس انجمن هاکی فدراسیون اسکیت حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با توجه به تاخیر اجرای طرح حمایتی فدراسیون جهانی اسکیت جهت راه اندازی رینک هاکی تشکیل شد که با توجه به شرایط کشورها و شیوع ویروس کرونا، پس از مساعد شدن شرایط، فدراسیون جهانی نسبت به اعزام مربی و ارسال تجهیزات رینک هاکی به کشورها و خصوصاً ایران اقدام خواهد کرد.

در ادامه جلسه، کمیسیون فنی رینک هاکی از تمامی کشورهای عضو درخواست نمود جهت حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که احتمالاً شهریور ماه ۱۴۰۰ و در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد با تیم های زیر ۱۹ سال خود حضور یابند.  رینک هاکی با نام های رولر هاکی و کواد هاکی در جهان شناخته می شود که در این رشته از کفش های اسکیت کواد استفاده می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پنجمین جلسه گروه کاری زنجیره های ارزش راهبردی آذربایجان‌غربی با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور استان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و با محوریت زنجیره های ارزش راهبردی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه حوزه کشاورزی از معادلات استان قابل حذف نیست  و در حوزه صنعت نیز باید زنجیره هایی مورد مطالعه قرار گیرد گفت: نسبت به مطالعات حداقل ۳ زنجیره طیور، خودروی سنگین و درب‌های ضدسرقت در کنار ۲ زنجیره سیب و گیاهان دارویی اقدام شود تا آذربایجان غربی با این ۵ زنجیره در نمایشگاه حضور داشته باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه به ارائه چهارچوب محتوایی و شکلی نمایشگاه و غرفه استان ها که توسط وزارت کشور ابلاغ شده پرداخته و افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و با عنایت به تخصصی بودن موضوع نمایشگاه، انتخاب یک دستگاه استانی به عنوان مسئول برای غرفه آذربایجان‌غربی در نمایشگاه الزامی است.

در این جلسه مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی به همراه بخش خصوصی، مسئولیت طراحی و غرفه آرایی غرفه آذربایجان غربی در نمایشگاه مذکور را بر عهده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود