Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی آقازاده از پیشکسوتان فوتبال گیلان با حکم کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در جلسه ای که ساعاتی پیش با حضور مدیرکل  و مدیران ورزش و جوانان استان، فرماندار رشت و جمعی از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود برگزار شد، سید علی آقازاده  با حکم کیومرث بیات به عنوان مدیر عامل جدید سپیدرود رشت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد آقازاده تا زمان واگذاری مالکیت باشگاه به فرد جدید، مدیریت سپیدرود را در دوران گذار بر عهده بگیرد تا بیش از این به سپیدرود رشت خسارت وارد نشود.

 تزریق مالی برای کمک به تیم سپیدرود در روزهای آینده  از جمله تصمیم گیری های این جلسه بود.

سید مهدی آقازاده سابقه بازی در تیمهای سپیدرود، داماش و پگاه گیلان  و مربیگری تعدادی از تیمهای گیلانی را در کارنامه خود دارد.

هنوز تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص نشده است. قرار است این تیم  تا انتخاب مالک جدید به صورت هیات امنایی و با مدیریت سیدمهدی آقازاده و با هدایت سهیل حق شناس به عنوان مربی به کار خود ادامه دهد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که امسال در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد با مشکلات فراوانی مواجه است و  به دلیل بدهی به بازیکنان و کادرفنی پیشین، خطر کسر امتیاز و سقوط  تیم را تهدید می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی آقازاده مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تلگرام یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های واتساپ محسوب می‌شود که طرفداران زیادی هم تا پیش از فیلترینگ در ایران داشت. از زمان فیلترشدن تلگرام و کوچ ناگزیر مخاطبانش به فضای واتساپ، کاربران به ناامن بودن این پلتفرم تردید داشتند و نظرات متفاوتی درباره ایمن نبودن آن منتشر شد.

کد خبر 845136 برچسب‌ها واتس آپ- پیام رسان اینترنت - تلگرام

دیگر خبرها

  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد