Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مجموع نظرسنجی‌های منتشر شده در تارنمای ۵۳۸ نشان می‌دهد برتری بایدن با دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی و نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات نسبت به روزهای گذشته ثابت و در برخی موارد هم افزایش داشته است.

در مجموع این نظرسنجی‌ها، نامزد دموکرات‌ها از ۶ تا ۱۴ درصد در ۱۵ نظرسنجی انجام شده پیشتاز است و تنها نظرسنجی راسموس بر این نظر است که ترامپ با یک درصد از بایدن جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بایدن با داشتن حداقل ۴۷ درصد و حداکثر ۵۵ درصد موافقت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها، از ترامپ با داشتن کمینه ۳۴درصدی و بیشینه ۴۶ درصد حمایت رای‌دهندگان در ۸ روز مانده به پایان انتخابات ۲۰۲۰ شانس بیشتری برای انتخاب دارد.

وضعیت در ایالت‌های سرنوشت‌ساز و به اصطلاح رقابتی هم تا حد زیادی به نتایج ملی شباهت دارد به گونه‌ای که بایدن در آریزونا با ۵۴-۵۳ درصد از ترامپ با ۴۶-۴۴ درصد مقبولیت بیشتری دارد.

فاصله این دو نامزد در نبرد انتخاباتی فلوریدا بسیار تنگاتنگ است با این حال، نظرسنجی‌های فعلی نشان می‌دهند بایدن ۵۰-۴۸ درصد آرای این ایالت را در برابر ۴۹-۴۸ درصد ترامپی‌ها تصاحب خواهد کرد.

در جورجیا شاید بتوان گفت ۲ رقیب در شرایط برابر قرار دارند چرا که جو بایدن ۶-۱ درصد از پیش‌تر است به این ترتیب که برای بایدن ۵۲-۵۰ درصد آرا در برابر ترامپ با ۴۹-۴۶ درصد برآورد شده است.

ایالت آیووا هم شاهد رقابت بسیار شدید است، در این ایالت دو نامزد ۴۹-۴۹ درصد هستند و برخی از نظر سنجی‌ها هم حاشیه ۲ درصدی را برای بایدن لحاظ کرده‌اند.

شرایط اما در میشیگان با برتری ۸ تا ۱۰ درصدی بایدن همراه بوده است و با داشتن حمایت ۵۳-۵۱ درصد مشارکت‌کنندگان نظرسنجی در برابر ترامپ با ۴۵-۴۲ درصد، رتبه نخست را کسب کرده است.

کارولینای شمالی هم در این نظرسنجی‌ها همچنان پیشتازی بایدن را شاهد است که ۸-۶ درصد یعنی ۵۳-۵۲ درصد در برابر ترامپ با ۴۸-۴۵ درصد رقابت می‌کند.

اما پنسیلوانیا که این روزها مهم‌ترین عرصه رقابت دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا شده است و سرمایه‌گذاری زیادی هم برای آن انجام داده‌اند موید این نظریه است که بایدن با حداقل ۵ و حداکثر ۸ امتیاز از ترامپ جلوتر است اما یک نظرسنجی بر این باور است که ترامپ ۳ امتیاز بیشتر از بایدن را در این ایالت به دست می‌آورد.

در ویسکانسین هم ترامپ بر خلاف سرمایه‌گذاری زیاد هنوز نتوانسته است اختلاف ۱۳- ۸ درصدی خود را با بایدن کاهش دهد و به این ترتیب بایدن با ۵۵- ۵۱ درصد از ترامپ با ۴۴-۴۲ درصد جلوتر است.

تگزاس هم در این نظرسنجی‌ها موید رفتار دیرینه خود است که جمهوریخواهان شانس بیشتری برای پیروزی دارند. از این رو، ترامپ با ۵-۲ درصد از بایدن پیشی گرفته است. اگرچه ۲ نظر سنجی هم برای بایدن برتری یک درصدی را برآورد کرده‌اند.

پربیننده ترین قیمت مسکن در آمریکا چقدر است؟ با ارزش‌ترین برندهای جهان معرفی شدند واکنش ترامپ به پیروزی بایدن در پنسیلوانیا عاملان گرانی طلا در سال آینده در کدام کشورها با صد هزار دلار می‌توانید بازنشسته شوید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نظرسنجی ها ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن فیلم‌های بین‌المللی دیگری را به بخش‌های مختلف این دوره اضافه کرد که انیمیشن میشل آزاناویسیوس با عنوان «گرانبهاترین محموله‌ها»، فیلم «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «لولا» اولیور استون از جمله آنها هستند.

«گران‌بهاترین محموله‌ها» از رمان پرفروش ژان کلود گرومبرگ به همین نام اقتباس شده و داستانش در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این اولین انیمیشنی خواهد بود که در بیش از یک دهه گذشته - پس از «والس با بشیر» آری فولمن در سال ۲۰۰۸ - وارد بخش رقابتی کن شده است.

آزاناویسیوس فیلمنامه را با گرومبرگ نوشته و الکساندر دسپلات آهنگساز برنده اسکار موسیقی فیلم را ساخته است. صداپیشگی این انیمیشن را بازیگر مشهور فرانسوی ژان لویی ترینتینان، گریگوری گدبوآ و دومینیک بلان بر عهده دارند.

آزاناویسیوس از اعضای ثابت کن است و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ برای اولین بار «هنرمند» و «تغییرپذیر» را در بخش رقابتی داشت و «کوپه» هم فیلم افتتاحیه سال ۲۰۲۲ بود.

«دانه انجیر مقدس» جدیدترین فیلم محمد رسول‌اف هم به بخش رقابتی افزوده شد. وی پیش از این با فیلم‌های «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند» و «لرد» (با عنوان خارجی «مرد صداقت») در بخش نوعی نگاه کن حضور داشت.

امانوئل پارپو رومانیایی با فیلم «سه مایل تا پایان دنیا» برای اولین بار وارد بخش مسابقه می‌شود.

در بخش کن پرمیر «ماریا» ساخته جسیکا پالود درباره زندگی تراژیک ماریا اشنایدر بازیگر «آخرین تانگو در پاریس» ساخته برناردو برتولوچی با بازی آناماریا وارتولومی و مت دیلون و فیلم گائل مورل با عنوان «زندگی کن، بمیر، دوباره متولد شو» افزوده شده است.

در بخش نمایش ویژه «یک فیلم ناتمام» لو یه فیلمساز چینی درباره همه‌گیری، «عاشقان سینما» آرنو دپلشن با بازی متیو آمالریک، «لولا» الیور استون، درباره رییس جمهور برزیل و «زننده» تودور جیورجیو دیگر فیلم‌های افزوده شده به کن امسال هستند.

«کنت مونت کریستو» ساخته الکساندر دلا پاتلیر و متیو دلاپورته با بازی پیر نینی به بخش خارج از رقابت اضافه شد.

اولین فیلم کارگردانی سلین سالت با نام «نیکی» فیلمی بیوگرافی از نیکی دو سن فال هنرمند فرانسوی-آمریکایی، «وقتی نور می‌شکند» رونار رونارسون و «جریان» جینتس زیلبالودیس هم به بخش نوعی نگاه افزوده شده‌اند.

کد خبر 6086129

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است