Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@14:49:51 GMT

مشاور حقوقی ترامپ استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۳۸۸

به گزارش ایرنا از نشریه پولیتیکو، "رون سندرز" رئیس شورای حقوق و دستمزد فدرال در بیانیه ای در توضیح استعفا خود نوشت: به علت مسائل وجدانی من به این نتیجه رسیدم که دیگر نمی توانم به او یا دولتش خدمت کنم.

گفته می شود بعد از دستور اجرایی ترامپ برای محروم کردن کارگران از حقوق حمایتی خود، سندرز کناره گیری از دولت ترامپ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در سال ۲۰۱۷ سندرز را به عنوان مشاور حقوقی فدرال منصوب کرد.

مشاور حقوقی وظیفه ارائه توصیه هایی به کاخ سفید در مورد چگونگی بهتر تخصیص حقوق فدرال بسته به هزینه های زندگی منطقه ای را دارد.

بسیاری از اتحادیه های کارگری و نمایندگان دموکرات با محکوم کردن این دستور اجرایی ترامپ، این دستور را به عنوان تلاشی برای سیاسی کردن خدمات مدنی عنوان کردند.

طبق دستور اجرایی ترامپ، کارگران تحت برنامه جدید از برخی قوانین امنیت شغلی دیگر برخوردار نیستند و به همین دلیل اخراج آنها آسان تر خواهد شد.

کاخ سفید این دستور را به عنوان حرکتی به سمت کارآیی، سرعت بخشیدن به حذف "مجریان ضعیف" عنوان کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم.

او افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم. براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896732

دیگر خبرها

  • رئیس اسکودا: آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با دولت در دو محور آموزشی و پژوهشی/ آماده دفاع از کشور در مجامع حقوقی بین‌المللی هستیم
  • تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران؛ آنچه مصوب شد اجرایی است
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ
  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟