Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه قرآن و معارف سیما در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، پیگیری دستگاه‌های ذیربط برای پاسخ به این هتک حرمت را خواستار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه قرآن و معارف سیما سیاست اسلام هراسی و جسارت دولت فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را طی بیانیه‌ای محکوم کرد که به شرح ذیل است:
 بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره مبارکه صف آیه 8

(آن‌ها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، اما خدا نور خود را کامل می‌کند هر‌چند کافران خوش نداشته باشند.)

جسارت شرم‌آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم(ص)، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه به حساب آورد. سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور کار قرار گرفته است.

سردمداران کفر و الحاد این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم بروز داده‌اند. پیامبر اعظم(ص) نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم، کتاب رحمت و حکمت و عدالت. وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان است که با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

شبکه قرآن و معارف سیما ضمن محکوم کردن اقدامات جاهلانه و تحریک آمیز دولت فرانسه پیگیری‌های مجدّانه دستگاه‌های ذیربط برای پاسخ به این هتک حرمت را خواستار است.

پیشنهادات اهالی فرهنگ‌وهنر به معاون جدید سیما| تلویزیون چه‌کارهایی باید نکند؟/ از هویت‌بخشی به شبکه‌های تلویزیونی تا جلوگیری از موازی‌کاری در سیماکدام سریال‌ها جایِ "ایل‌دا" و "نجلا" را می‌گیرند/ چه زمانی پایِ "خانه امن" به تلویزیون باز می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر ص شبکه قرآن رسانه ملی تلویزیون پیامبر ص شبکه قرآن رسانه ملی تلویزیون شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • وحشت صهیون از قرآن