Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کهندل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اظهار کرد: نمی‌توان گفت همه فعالیت‌ها به فضای مجازی منتقل شده ولی بسیاری از برنامه‌ها به بستر فضای مجازی انتقال پیدا کرده است. باتوجه به شیوع و همه‌گیری کرونا جامعه مخاطب فعالیت‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط فعلی ضروری است که کارکنان و همه دانشگاهیان نسبت به کارکردهای فضای مجازی و مهارت‌های رسانه‌ای تسلط پیدا کنند. در این راه پیش‌نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید مهیا شود ولی با وجود همه محدودیت‌ها و نقصان‌های دانشگاه از لحاظ امکانات، اقدامات را آغاز کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب بیان کرد: دانشجویان و افراد فعال و کاربلد در حوزه فضای مجازی را شناسایی کرده‌ایم. جشنواره «از حماسه تا حماسه» به صورت ویژه درحال پیگیری است و تدبیری اندیشیده شده، پیش از آغاز کلاس‌های مجازی توضیحات و پوسترهای مربوط به جشنواره نمایش داده می‌شود.

کهندل پیرامون فعالیت تشکل‌های دانشجویی و استادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب عنوان کرد: شرایط موجود در واحدهای دانشگاهی و لغو حضور دانشجویان در دانشگاه فعالیت تشکل‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است. بسیج دانشجویی، دفتر جامعه اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل هم اکنون در واحد تهران جنوب فعالیت دارند. دفتر انجمن تحکیم وحدت دانشجویان نیز در شرف تأسیس است.

وی ادامه داد: جلسات و تعاملاتی خوبی با دانشجویان اتباع خارجی (عراقی و افغانستانی) داشته‌ایم که اخیراً جلسه مجازی با حضور این دانشجویان برگزار شد. با اینکه فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشگاه کمرنگ شده ولی در فضای مجازی همچنان درحال فعالیت هستند. تعداد ۱۰ نشریه دانشجویی نیز در دانشگاه فعال بوده و در تلاشیم که همه کانون‌های فعال نیز مستقلاً نشریه‌ای برای انتشار در فضای مجازی(الکترونیکی) داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به فعالیت دانشجویان غیرایرانی در کانون فرهنگی «افق نور» تصریح کرد: این کانون به صورت بین‌المللی و با فعالیت دانشجویان غیرایرانی اداره می‌شود. فعالیت دانشجویان غیرایرانی در این کانون‌ها به منظور تداوم ارتباط دانشجویان با دانشگاه‌های داخل کشور است.

کهندل گفت: ثبت نام و بارگذاری مدارک دانشجویان جدیدالورود از طریق سامانه اینترنتی است. گروه‌ها و کانال‌های مجازی برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود در حال راه‌اندازی است و اکنون سیم‌کارت‌ها و شماره‌های مربوط به این اقدام تعیین و مقدمات راه‌اندازی کانال فراهم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078584 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب کانون‌های فرهنگی فعالیت فرهنگی محمد کهندل دانشجویان غیرایرانی نشریات دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب کانون های فرهنگی فعالیت فرهنگی محمد کهندل دانشجویان غیرایرانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشجویان غیرایرانی فضای مجازی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد