Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@10:58:31 GMT

نقش دلالان در افزایش قیمت بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۵۰۷

نقش دلالان در افزایش قیمت بازیکنان پرسپولیس

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس عمده مشکلات کنونی باشگاه پرسپولیس را همین نقش آفرینی دلالان در پرسپولیس می‌داند. دلالانی که پس از گرانی ارز، سکه و دلار تمام تلاش خود را به خرج برده‌اند تا بازیکنان پرسپولیس را برای بالا بردن مبلغ قرارداد خود وسوسه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد سودجو به بازیکنان خط می‌دهند که با توجه به گرانی اخیر خواستار افزایش قرارداد خود آن هم بدون افزایش مدت قرارداد شوند.

به طور نمونه می‌توان به یک پدیده جوان در پرسپولیس اشاره کرد. بازیکنی که تازه توانسته خودش را در پرسپولیس مطرح کند. او توسط یک گروه دلالی (!) با رقمی معادل ۳۰۰ میلیون تومان برای هر فصل به تیم پرسپولیس پیوست اما... حالا شنیده می شود به لطف درخشش نسبی‌اش خواستار رقمی معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده است! هرچند این درخواست غیرمنطقی برای افزایش عجیب و غریب قرارداد با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده اما باید پرسید چرا اراده‌ای برای برخورد با این افراد دلال در باشگاه پرسپولیس و حتی مراجع ذیربط وجود ندارد؟

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

هومن جعفری کد خبر: 1078674 برچسب‌ها پرسپولیس تهران فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس