Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:15:37 GMT

آتش‌سوزی جنگل‌های کالیفرنیا به مناطق مسکونی رسید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۶۹۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

کد خبر 5057132 فاطمه سادات هاشمی لله لو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی مهار آتش سوزی کالیفرنیا ویروس کرونا شیوع کرونا ایالات متحده امریکا پروتکل های بهداشتی فوتبال مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا آمار کرونا قربانیان کرونا امام رضا ع حرم رضوی ایران بیماری کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت چهار دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک برج مسکونی در خیابان نیمایوشیج در میدان ساحل به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات، نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

­

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، از طبقات منفی یک برج مسکونی ۱۸ طبقه­ با کاربری پارکینگ، دود متصاعد می‌شد که بلافاصله آتش نشانان با تجهیزات کامل به ۴ طبقه منفی برج­ نفوذ کردند.

­

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه در طبقه منهای دو پارکینگ، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش سوزی شده بود، گفت: تمام اتاق خودرو شعله ور بود و آتش در حال سرایت به قسمت جلو و موتور خودرو برلیانس و خودرو‌های دیگر بود که آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

­

ملکی با بیان اینکه مقداری دود به طبقات بالایی برج سرایت کرده بود، افزود: تعدادی از ساکنانی که احتمال دودگرفتگی داشتند، با احتیاط کامل به محل امن منتقل شدند و ساکنان دیگری که احتمال آسیب نداشتند، در منازل خود ماندند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت