Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با ابلاغ برنامه‌های مصوب مرکزی سال نود و نه از سوی سازمان بسیج در خصوص حمایت از فعالیت‌ها و تولیدات هنری و ادبی بسیجیان هنرمند و ایجاد زمینه و بستر لازم و تاثیرگذاری و اثربخشی بر فضای هنری کشور و حمایت از آثار متعهد انقلابی و جریان‌ساز مختلف هنری و ادبی برابر ضوابط در دبیرخانه حمایت از آثار و تولیدات بررسی و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور ،فیروزه وزبرخان اظهارکرد:نظر به ابلاغ برنامه‌های مصوب مرکزی سال نود و نه از سوی ریاست سازمان بسیج در خصوص حمایت از فعالیت‌ها و تولیدات هنری و ادبی بسیجیان هنرمند و ایجاد زمینه و بستر لازم و تاثیرگذاری و اثربخشی بر فضای هنری کشور و حمایت از آثار متعهد انقلابی و جریان‌ساز مختلف هنری و ادبی برابر ضوابط در دبیرخانه حمایت از آثار و تولیدات بررسی و اجرایی می شود.

موسی نوکاریزی گفت: حمایت از آثار هنری و ادبی ویژه اعضاء شبکه هنری و ادبی بسیج بوده و با هدف معرفی هنرمندان مستعد شهرستانها وسایراستانها و حمایت از هنرمندان متعهد و خلاق و با رعایت ایجاد فرصت برابر برای همه استان‌ها و اصل خلاقیت و پیامد سنجی برای ایجاد بستر مناسب صورت می پذیرد.

 وی خاطرنشان کرد: هر گونه حمایت ازآثاروهنرمندان، دراین چهارچوب خواهدبودلذا انتظار می‌رود با هدف تقویت و توسعه شبکه و جبهه هنری و ادبی بسیج فعالیت‌ها و آثار با توجه به فرایند درج شده به این کانون ارسال گردد.

نوکاریزی یادآورشد:اولویت های موضوعی دبیرخانه حمایت از آثار و فعالیت‌ها ی: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شکوه، اقتدار، عزت و توانمندی در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ،مکتب سلیمانی (شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم و تقویت محور مقاومت)، جهش تولید، اقتدار و بالندگی و شکست تحریم های ظلمانی، الفبای ایثار _ مدافعان سلامت، کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی،سبک زندگی اسلامی، ایرانی( مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت و فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده‌زیستی، مصرف کالای ایرانی و...) ،اخلاق و معنویت در هنر، مضامین آیینی ، فرهنگ انتظار و کنگره سرداران و2400شهید والامقام شهرستان نیشابور ،فیروزه وزبرخان می باشد.

وی عنوان کرد: در صورت ارسال فیلم‌نامه، نمایشنامه، داستان کوتاه و بلند، مجموعه شعرها و کتاب؛ موارد به‌صورت فایل در قالب لوح فشرده ارائه وهنرمندان علاقه‌مند و متقاضیان می‌توانند جهت ارائه طرح‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هرهفته از ساعت چهار الی شش عصر به دفترکانون بسیج هنرمندان واقع در ساختمان امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور مراجعه و یا با شماره تلفن 05142210460 وهمراه 09150635764 تماس حاصل فرمایند.  

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور ،فیروزه وزبرخان تصریح کرد:به آثار ارسالی خارج از محورهای موضوعی عنوان شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ لذا انتظار می‌رود هنرمندان گرانقدر، ترتیبی اتخاذ نمایند تا آثار خارج از موضوع ارسال نگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت فعالیت ها تولیدات هنری ادبی بسیجیان هنرمند نیشابور هنری و ادبی بسیج حمایت از آثار فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج