Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:33:05 GMT

با تعطیلی خودسرانه نانوایان برخورد قانونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۸۸۲

با تعطیلی خودسرانه نانوایان برخورد قانونی می‌شود

غلامرضا ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نانوایی‌ها در ماه بر اساس هماهنگی با اتحادیه روزهایی را تعطیل هستند اما شاهد بودیم که به طور مثال روز جمعه تعطیل بودند و از پخت نان خبری نبوده است.

وی افزود: متأسفانه در بعضی از نانوایی‌ها یک عادت نادرست مرسوم شده است که در روزهای تعطیل عمومی از پخت نان خودداری می‌کنند، تعطیلی نانوایی‌ها خارج از برنامه ابلاغی پیگرد قانونی دارد و موجب کسر سهمیه آنها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی بیان کرد: تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها به خصوص در روزهای تعطیل رسمی باعث بروز مشکلاتی در تهیه نان مورد نیاز مردم آن منطقه و رجوع به سایر واحدهای خبازی مجاور می‌شود که با وجود بحران کرونا موجب ازدحام و ایجاد صف‌های طولانی خواهد شد.

ملکی گفت: در این راستا اکیپ نظارتی کارگروه آرد و نان به طور مستمر با گشت زنی در سطح شهرستان‌ها اقدام به پایش نانوایی‌ها کرده و متخلفین این حوزه را به منظور برخورد به دستگاه‌های مربوطه اعلام خواهد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: البته اتحادیه‌ها باید نسبت به بررسی این مسأله ورود پیدا کنند و پای کار باشند. نانوایی‌ها باید به پخت نان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه روزه به جز تعطیلی‌های مشخص شده اقدام کنند.

به گفته ملکی به تمامی شهرستان‌ها نیز توجه به این مسأله گوشزد شده است که در صورت مشاهده مواردی از این قبیل تعطیلی‌ها گزارش لازم را ارائه کنند. باید توجه داشت که بیشتر تعطیلی نانوایی‌ها در روزهای معمولی در شهر اراک مشاهده شده است.

وی اظهار کرد: جمعه هفته گذشته از ۲۰۰ مورد نانوایی بازدید به عمل آمده است.

کد خبر 5057158

منبع: مهر

کلیدواژه: پخت نان نانوایی اراک پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟