Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، او گویا بابت جدایی از جمع سرخ پوشان باعث تحمیل ضرر سنگینی هم به پرسپولیس شده است. 

مهر دراینباره نوشته که مدافع ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس طبق قرارداد، اقدام به فسخ یکطرفه با این باشگاه به دلیل عدم دریافت مطالبات خود گرفت تا دیگر مجبور به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار نشود.

خلیل زاده در صورت تسویه باشگاه پرسپولیس مجبور به پرداخت این پول بود اما خیلی زود اقدام به دریافت برگه فسخ قرارداد خود کرد تا پرسپولیس را بابت دریافت حق ترانسفر به الریان قطر بی نصیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم مدیریت در پرداخت مطالبات این دو بازیکن که در مجموع نزدیک به ۲۸۰ میلیون تومان بود سبب شد تا پرسپولیس حدود ۶۵۰ هزار دلار (معادل ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به قیمت ارز روز در بازار) از دست بدهد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس خلیل زاده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی، افزود: شعبه بدوی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با بیان اینکه شعبه بدوی همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

ارسلان میری، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084970

دیگر خبرها

  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد