Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:40:20 GMT

زمین استاندارد برای فوتبال ساحلی ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۰۵۷

زمین استاندارد برای فوتبال ساحلی ساخته می شود

هیئت فوتبال اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان به دنبال این هستند که برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی زمین استانداری در اختیار تیم های فوتبال ساحلی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد امسال در لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت کرد که از همان اوایل تمرینات سرمربی این تیم نسبت به استاندارد نبودن زمین شکایت داشت که مسئولان اصفهان پیگیری لازم را انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای میزبانی مسابقات هر شهری که شرایط مناسبی داشت می‌توانست درخواست دهد و علا رقم تمایل تیم صنعت فرش حداد برای گرفتن میزبانی، به خاطر زمین غیر استاندارد نتوانست اقدامی برای گرفتن میزبانی انجام دهد و مجبور شد تمام مراحل مسابقات را در شهرهای دیگر بازی کند.

با توجه به این شرایط هیئت فوتبال با کمک اداره کل ورزش و جوانان قصد دارند در یکی از زمین‌های اداره کل ورزش زمینی برای فوتبال ساحلی اختصاص دهند که حمید رضا داد خواه در رابطه با این موضوع، اظهار کرد: جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان داشتیم که خود طباطبایی پیگیر زمین برای فوتبال ساحلی است. قرار شده زمینی از اداره کل ورزش و جوانان برای فوتبال ساحلی و تیم صنعت فرش حداد آماده کنیم که چند مکان را هم پیش بینی کرده ایم که جزئیات آن در آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 451869

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد صنعت فرش حداد اصفهان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای فوتبال ساحلی کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است