Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:35:58 GMT

صدور مجوز برای ۷۴ آلبوم و تک‌آهنگ در یک هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۰۷۰

صدور مجوز برای ۷۴ آلبوم و تک‌آهنگ در یک هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی هفته گذشته برای ۷۴ آلبوم و تک‌آهنگ از خوانندگان و هنرمندان گونه‌های مختلف موسیقایی مجوز صادر کرد.

این آثار شامل ۶ آلبوم موسیقی، سنتی (۱ آلبوم)، پاپ (۲ آلبوم) و نواحی (۳ آلبوم) و ۶۸ تک آهنگ، سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۶ قطعه)، کلاسیک (۲ قطعه)، نواحی (۶ قطعه) و تلفیقی (۱۲ قطعه) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آلبوم‌های «عطر نیاز» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی مجتبی شاه علی، «ایرا» به آهنگسازی و خوانندگی سید رسول حجازی و «نالش» موسیقی نواحی خراسان شمالی، از جمله آلبوم‌هایی هستند که در هفته گذشته مجوز انتشار آن‌ها صادر شده است.

در بخش تک آهنگ نیز خوانندگانی چون سینا درخشنده، رضا یزدانی، مسعود صادقلو و علی احمدیان مجوز انتشار گرفتند. این در حالی است که زمان انتشار آلبوم‌هایی که مجوز گرفته‌اند، در اختیار مالک اثر خواهد بود.

کد خبر 5057211 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی دفتر موسیقی وزارت ارشاد موسیقی ایرانی موسیقی پاپ موسیقی نواحی صدور مجوز موسیقی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم مستند آلبوم موسیقی محمود فلاح بازیگر سینما شبکه سه سیما تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر