Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:46:17 GMT

نتايج آزمون کارشناسي ارشد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۱۵۱

نتايج آزمون کارشناسي ارشد منتشر شد

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان سنجش گفت: در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 146 هزار و 522 نفر پذیرفته شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم فاطمه زرین آمیزی افزود: 80 هزار و 250 نفر از پذیرفته شدگان را آقایان و 66 هزار و 272 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
وی گفت: از این تعداد 9497 نفر در دوره پردیس خودگردان 1941 نفر پیام نور_ مجازی، 9924 نفر دوره پیام نور، 48869 نفر در دوره روزانه، 3504 نفر دوره غیرانتفاعی -مجازی، 49551 نفر دوره غیرانتفاعی، 9407نفر مجازی و 13805 نفر نوبت دوم پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی 104402 نفر است که 43599 نفر آن‌ها قبولی مشترک با سازمان سنجش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، داوطلبان برای مطالعه جزئیات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نتایج آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون

نتایج آزمون آموزگاری روز دوشنبه اعلام شد و پذیرفته‌شدگان برای ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (چهارشنبه) می‌توانند اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون استخدامی آموزگاری در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد و بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند و کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ دوشنبه، سوم اردیبهشت صادر شد.

بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که این افراد برای مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش می‌توانند از امروز _پنجم اردیبهشت_ حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به سامانه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام‌رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی ( @gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود)

تصویر تمام صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش و تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک است.

فرایند ارزیابی تکمیلی شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز نتایج قطعی و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

ارزیابی تکمیلی و گزینش شامل موارد زیر است:

بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری ثبت‌نام

معاینات پزشکی

بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش

سنجش و ارزیابی تکمیلی

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فرایند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده و جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس اوایل تیرماه اعلام شده است، زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود.

کد خبر 747401

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌