Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اظهارات سخیف رئیس جمهور فرانسه پرده از چهره کریه و فرهنگ لیبرالی غرب که مدعی آزادی بیان و عقیده است را کنار زد، عنوان کرد: این اقدام مشخص کرد مدعیان دموکراسی تنها در پی استثمار و تسلط بر مردم مستضعف روی زمین هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام ادعای غربی‌ها و تمدن وحشی و بی منطق آنها دروغین است، گفت: تمدن وحشی غرب به هیچ وجه بر اساس منطق و استدلال پایه‌گذاری نشده و سردمداران نظام سلطه غربی که یکی از سگ‌های وحشی آن شخصیتی همچون «ماکرون» است، پس از مواجهه با استقبال مستضعفان به اسلام به عنوان دین نجات بخش، با استفاده از عروسک‌های خودساخته وحشی به نام داعش و افراطیون فرقه شیرازی و تشیع انگلیسی درصدد مخدوش کردن چهره زیبای اسلام ناب محمدی (ص) برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: به نتیجه نرسیدن توطئه‌های دشمنان باعث شد آنها مزدورانه به توهین و رفتارهای سخیف خود همچون نشر کاریکاتورها علیه اسلام و پیامبر مهربانی‌ها که منجی مستضعفان عالم است، روی آورند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: این اقدام فرانسوی‌ها یک نوع استیصال نظام سرمایه‌داری و لیبرالی صهیونیسم مسیحی-غربی در مقابل رشد و نشر اسلام و استقبال مردم جهان خصوصاً اروپایی‌ها به اسلام عزیز است.

تحریم محصولات فرانسوی نشانه غیرت مسلمانان جهان است

وی با اشاره به اینکه دنباله روهای فریفته غرب گرا در کشورهای اسلامی از جمله ایران نسبت به این عمل غیر عقلی، غیراخلاقی و غیرمنطقی و خلاف آزادی عقیده و بیان هیچ واکنش اعتراضی نشان نداده و نمی‌دهند، افزود: این نشان از حیرت و ذلالت بخشی از غرب زدگان است که خیال می‌کنند با فرهنگ هوسرانی دموکراسی غربی می‌توان به رشد و تعالی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به برکت نهضت انقلاب اسلامی در جهان روز به روز غیرت مسلمانان در گوشه و کنار عالم رو به رشد است، تصریح کرد: نشانه این غیرت، واکنش مسلمانان کشورهای مختلف در تحریم تولیدات و محصولات فرانسوی است که امیدواریم مردم شریف ایران در کنار دولتمردان جمهوری اسلامی ایران این خط غیرت را دنبال کنند.

عدم واکنش به توهین‌ها علیه پیامبر باعث نابودی عزت مسلمانان می‌شود

مهدوی با تاکید بر اینکه مردم و دولتمردان جمهوری اسلامی باید محصولات فرانسوی را تحریم کنند بیان کرد: بر اساس باورهای دینی اگر نسبت به توهین به رسول خدا توسط هر آدم روانی بی تفاوت باشیم، خدا برکت و عزت را از مسلمانان خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برای سعادت دنیوی و اخروی خود باید نسبت به رئیس جمهور فرانسه که عروسک خیمه شب‌بازی نظام صهیونیست است حتماً واکنش شدید نشان دهیم، گفت: اهل قلم به واسطه قلم به افشای چهره دروغین تمدن وحشی و زورگوی غربی بپردازند و هر کس به سهم خود واکنشی نسبت به این اظهارات زمینه‌ساز جنایت و فساد را داشته باشد.

کد خبر 5057142

منبع: مهر

کلیدواژه: توهین به پیامبر تبلیغات اسلامی گیلان سعید مهدوی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

آخوند حاج عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ملت مظلوم فلسطین را دعوت به صبر و مقاومت و همدلی و همراهی همدیگر کرد و اظهار داشت: متاسفانه در عالم اسلام ، به غیر کشور عزیزمان هیچ کشوری دیگری حمایت قاطعانه از ملت مظلوم غزه ندارد؛ لذا از خدای متعال درخواست عنایت و آرزوی رهایی این ملت مظلوم را دارم.

آخوند میرابی، افزود: قرآن کریم تمام مطالب دنیوی و اخروی را برای مسلمانان بیان نموده است و امت ها و ملت های مظلوم عالم را به صبر و شکیبایی در برابر مصائب و آسیب ها دعوت نموده است، چراکه به زودی تمام خواهد شد و مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت. 

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

وی اضافه کرد: اگر امروز این بی تفاوتی و عدم انجام وظیفه از سوی کشورهای عربی را مشاهده می کنیم در عدم توجه و عمل به دستورات الهی و سنت رسول خدا(ص) است.

وی اذعان داشت: پیامبر اکرم در حدیثی می فرمایند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.؛ هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد، به تمام سردمداران کشورهای اسلامی توصیه  شده است در امورات امت اسلامی تدبر و تعقل داشته باشند و ضمن اینکه خود به این امر عمل کنید مردم را به حدیث پیامبر دعوت نموده تا بتوان با همکاری و همدلی ، ملت و مسئولین متحد شده و در برابر صهونیسم و استکبار ایستادگی کنند.

وی درپایان بر اساس مصداق حدیث پیامبر اسلام به نقش رسانه ها در بالابردن سطح آگاهی جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: در حدیثی دیگر پیامبر اکرم می فرمایند: «بَلِّغُوا عَنِّي وَلَوْ آيَةً»؛ از طرف من ابلاغ کنید هرچند يک آيه یا يک مسأله باشد؛ سیره رسول خدا را فریاد بزنید بلکه فریب خوردگان به خود آیند و در راه صحیح اسلام گام بردارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند