Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل موحدی نژاد روز سه شنبه در بازدید از سطح شهر از مردم خواست: زباله‌های خود را هر شب ساعت ۲۱ بیرون از منزل قرار دهند تا از انباشت آن در طول روز، آلودگی محیط زیست و همچنین هزینه بر بودن آن جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: هزینه جمع آوری زباله در شهر بر اساس میزان تناژ تولیدی بالاست و به همین دلیل امکان جمع آوری ۲ یا چند مرحله در روز که درخواست برخی از شهروندان است، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهارداشت: دیده می‌شود که برخی از خانواده‌ها صبح هنگام خروج از منزل و یا در ساعت روز زباله‌های تولیدی خود را درون مخازن قرار می‌دهند که این موضوع عامل تجمع انبوهی از زباله‌ها تا زمان جمع آوری می‌شود.
موحدی نژاد اضافه کرد: قرار دادن زود هنگام زباله در مخازن علاوه بر پیدایش زباله گردها، زمینه انتشار بوی نامطبوع، رشد و تغذیه حشرات و جوندگان و سگ‌های بلاصاحب را فراهم می‌کند.
وی اضافه کرد: جمع آوری زباله هر شب بعد از ساعت ۲۱، زمانی هماهنگ و کشوری است که همه موضوع‌ها از جمله پیشگیری از ایجاد ترافیک در آن دیده شده است.
این مقام مسوول با بیان اینکه مردم نقش تعیین کننده‌ای در پاکیزگی شهر و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی دارند، از همه شهروندان خواست: در ساعت ابتدایی شب و یا ساعت اعلام شده زباله‌های خود را درون مخازن قرار دهند و از خروج زود هنگام آن در دیگر ساعت روز خودداری کنند.
 موحدی نژاد، بر همراهی بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری شهرداری بندرعباس به منظور حفظ محیط زیست و همچنین فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه انباشت زباله در هر نقطه از شهر به شماره ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن در اسرع وقت اقدام شود.

برچسب‌ها مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس دفع زباله بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس دفع زباله بندرعباس مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس دفع زباله بندرعباس اخبار کنکور شهرداری بندرعباس جمع آوری زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ بازیافت زباله‌های پلاستیکی با سلولزهای گیاهی

دانشمندان ژاپنی شیوه نوآورانه‌ای ابداع کرده‌اند که در آن زباله‌های پلاستیکی روزمره، مواد شیمیایی خطرناک را سم‌زدایی می‌کنند.

دریافت 20 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: نصراللهی

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر کجا برویم؟/ اعلام برنامه‌های هیات‌های مذهبی بندرعباس در لیالی قدر
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • جمع آوری هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمان
  • ویدیو/ بازیافت زباله‌های پلاستیکی با سلولزهای گیاهی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • جمع‌آوری ۱۳۷۳ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان طی ۷ روز
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست