Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «رضا خالقی» از پروژه‌های شهرستان دلفان با اشاره به اهمیت احداث پروژه زیرگذر فیروزآباد به منظور ارتقاء ایمنی تردد در محل تقاطع محور خرم آباد به نورآباد و محور فیروزآباد به الشتر بازدید کرد.

وی تصریح کرد:  این زیرگذر به طول ۱۲۰۰ متر و دارای ۴۵۰ شمع بتنی و دو دوربرگردان برای دسترسی اهالی است


خالقی در بازدید از پروژه محور فیروزآباد به الشتر بیان داشت:  این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر در دست اجرا بوده که ۷ کیلومتر آن در سال‌های قبل به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  از ۷ کیلومتر باقی مانده آن ۳ کیلومتر هم اکنون در حال آسفالت و ۴ کیلومتر باقی مانده آن با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۵۰ درصد در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین از پل کاکارضا بازدید کرد و گفت: باتوجه به نزدیک شدن فصل سرما و سردسیر بودن منطقه دلفان ضرورت دارد عملیات اجرایی پروژه‌ها با شتاب بیشتری به انجام برسد.

وی در جلسه فرمانداری دلفان شرکت کرد و در جریان آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن  قرار گرفت و بر رفع مشکل اراضی برای این طرح در شهرستان تاکیدکرد.

48

کد خبر 1448030

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از فعالیت ۱۱ کارگاه صنایع‌دستی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: تمامی این کارگاه‌ها برای بازدید گر شگران و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

او با اشاره به تنوع کارگاه‌ها در رشته‌های مختلف صنایع دستی خراطی، سفالگری سنتی، چادرشب‌بافی، چرم دست‌دوز، نمدمالی، جاجیم و گلیج، جاجیم راه راه و بافته‌های داری، افزود: این کارگاه‌ها براساس تنوع و کیفیت کالا در شهر‌های زاغمرز، بهشهر، چهاردانگه ساری، بابل، آلاشت، چالوس، تنکابن و رامسر انتخاب شده است.

ایزدی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ تا تاریخ هشتم فروردین حجم قابل توجه گردشگران از کارگاه‌های صنایع‌دستی استان قابل توجه بود و از این بازدید ۲۰ میلیارد ریال فروش صنایع‌دستی نصیب صنعتگران و هنرمندان این کارگاه‌ها شده است.

او بازدید از کارگاه‌های نمدمالی رامسر و دیدن تنیدن نمد و ذوق چیدمان پشم‌های رنگارنگ بر زمینه نمد را یکی از جاذبه‌های بیاد ماندنی برای گردشگران مازندران برشمرد و افزود: نمدمالی در روستا‌های رامسر خصوصا روستای جواهرده از شهرت بسیاری برخوردار است و یکی از روستا‌های هدف گردشگری است که درفصول مختلف به علت جغرافیا و اقلیم مناسبش پذیرای گردشگران بسیاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که مازندران دارای دو شهر و دو روستای ملی صنایع دستی است که در شورای راهبردی صنایع‌دستی کشور به ثبت رسیده است، گفت: کارگاه‌گردی فرصتی مناسب برای صنعتگران صنایع‌دستی رقم زد تا هنرشان را درگوشه و کنار این استان سرسبز و زیبا به نمایش بگذارند.

دیگر خبرها

  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی مازندران
  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در مازندران
  • عمارت به یادگار مانده از زمان قاجار در پایتخت
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • شهربازی کرمان باسرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بازگشایی شد
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود