Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:22:19 GMT

طرح طاها شرکت آرش زیباکنار

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۲۷۹

طرح طاها شرکت آرش زیباکنار

بعبارت دیگر نه تنها تلاش های صورت گرفته برای تنظیم جریان عرضه و تقاضای مسکن موفق نبود بلکه ارزش پول افرادی که نقدینگی اندکی داشتند و قادر به سرمایه گذاری در بخش مسکن نبودند ، روز به روز کم و کمتر می شد...

واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش پس از صدها ساعت نفر کار کارشناسی در مورد انواع مدل های سرمایه گذاری در بخش مسکن و امکان سنجی آن که از سال 1397 آغاز شد توانست به مدلی اجرایی دست پیدا کند و بدنبال آن برای اولین بار در کشور و در راستای پوشش نیاز و تقاضا برای خرید مسکن ویلایی با سرمایه های خرد، پروژه "طاها" را در فروردین 1399 در شهرکها ویلایی آرش زیباکنار در استان گیلان اجرایی نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح طاها چیست؟

با ثبت نام در ویلا طرح طاها که بطور اختصاصی و برای اولین بار در کشور توسط شرکت انبوه سازان آرش طراحی و اجرا شده، هر ایرانی می تواند با خرید یک سهم (معادل 5/0 دانگ) از مجموع شش دانگ یک واحد ویلایی ومالکیت مادام العمر ؛ 40روز در هر سال را طبق جدول زمانی کاملا مشخص و مستقل،در یک ویلای مبله شخصی از محصولات شرکت انبوه سازان آرش اقامت داشته باشد.

ویژگی های طرح طاها :

1- تقسیم بهای کل ویلا بین چند نفر(تا سقف 12 نفر)

2- فرصت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیبا کنار

3- ارزش افزوده بالا نسبت به بازارهای موازی

4- تحویل ویلای مبله

5- اقساط بلند مدت بدون بهره

6- جدول زمانی مشخص و مجزا

7- مدیریت اقتصادی سفرهای شخصی

8- نزدیکی ویلاها به جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر استان گیلان و منطقه آزاد انزلی

9- قابلیت سرمایه گذاری خانوادگی

10- تسهیل خدمات و نگه داری واحد ویلایی خریداری شده از طریق شرکت انبوه سازان

11- سند معتبر

12- امکان انتخاب سهم از سبد متنوع محصولات آرش

دستاوردهای پروژه طاها

1- بازارسازی در حوزه گردشگری از طریق بکار گیری ظرفیت های بلا استفاده

2- رونق تولید و عرضه ی مسکن همزمان با رکود عمیق بازار مسکن بدنبال شیوع ویروس کرونا در کشور

3- ایجاد اشتغال گسترده در بخش خدمات از طریق افزایش پوشش مدت زمان اقامت در فصول پائیز و زمستان

4- جذب نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سمت  حوزه گردشگری

5- رونق اقتصاد گردشگری در منطقه و استان و ترویج گفتمان "مالکیت متناوب"

6- پوشش بیش از 120 مالک در 14 واحد ویلا زیباکنار

واحد امور مشتریان طرح طاها

این واحد با برخورداری از نیروهای انسانی آموزش دیده و متعهد و همچنین ماشین آلات ، تجهیزات و فناوری های بروز برای خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان آماده شده است. در همین راستا سایت اپلیکیشن طرح طاها این امکان را فراهم آورده تا ارتباط بین مالکین با امور مشتریان برای انجام هر نوع خدمات اعم از تعمیر و تعویض قطعات،اعلام خرابی،تحویل،ثبت ورود و خروج،تعویض زمانی،محاسبه و دریافت شارژ،ارتباط با مدیریت و ارزشیابی کارکنان با سهولت در دسترس کاربران طاها باشد.

2121

کد خبر 1448053

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت انبوه سازان سرمایه گذاری طرح طاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم

مدیر جذب، سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در این منطقه در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سید مسعود آل‌عبایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پارسال 99 قطعه زمین با هدف رونق تولید در حوزه‌های صنعتی و شیلات واگذار شد که از این شمار 85 قطعه زمین مربوط به حوزه صنعت و معدن و 14 مورد مرتبط با حوزه شیلات و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری قشم ثبت شد، خاطرنشان کرد: پارسال 100 بسته سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، نفت و انرژی، شیلات، کشاورزی و گردشگری آماده شده و از طریق انتشار در رسانه‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیر جذب سرمایه‌‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری 30 بسته سرمایه‌گذاری جدید عمدتا در حوزه گردشگری برای معرفی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم آماده و معرفی خواهد شد.

آل‌عبایی با بیان اینکه شتاب بخشی به جذب سرمایه از مهمترین اولویت‌های کاری این سازمان است، گفت: در همین راستا نیز به دنبال حذف روندهای ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه‌سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک هستیم.

صدور و تمدید بیش از 3250 مجوز فعالیت اقتصادی در قشم

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه در سال گذشته، گفت: پارسال 3 هزار و 259 مجوز فعالیت اقتصادی در این منطقه صادر و تمدید شده است.

وی شمار مجوزهای سرمایه‌گذاری صادر شده در این مدت در حوزه‌های صنعتی و خدماتی و تجاری را 922 فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 172 مورد مربوط به بخش صنعتی، 435 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 315 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

آل عبایی با بیان اینکه در این مدت 2337 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، افزود: از این تعداد 373 فقره مجوز در حوزه صنعت، 1013 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 951 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • دستور استاندار قم برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌راکد
  • هدف گذاری استان برای شناسایی ۱۰۰ طرح اقتصادی در استان قم
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار
  • بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم