Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سازمان لیگ کشتی، نقل و انتقالات نیم فصل بیستمین دوره لیگ برتر کشتی از 3 تا 13 آبان صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) در مهرماه به اتمام رسید و به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی این مسابقات فعلا متوقف شده، سازمان لیگ کشتی در نامه ای به باشگاههای حاضر در مسابقات فرصت نقل و انتقالات را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باشگاههای حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از 3 تا 13 آبان به مدت 10 روز فرصت دارند تا قرارداد کشتی گیران جدید خود را در سازمان لیگ کشتی به ثبت برسانند. البته در این نامه تاکید شده که با توجه به زمانبر بودن جذب کشتی گیران خارجی، تیم ها می توانند تا 10 روز قبل از آغاز دور برگشت قرارداد کشتی گیران خارجی را ثبت کنند.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان لیگ کشتی لیگ برتر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند