Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «رستگاری» به کارگردانی کیارش پویان و تهیه‌کنندگی یوسف سلیمی‌نمین در خانه‌ای قدیمی در جنوب شهر تهران کلید خورد و نخستین تصویر از پشت صحنه فیلم نیز منتشر شد.

این فیلم اقتباسی از کتاب «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد» اثر اوریانا فالاچی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش صادقی، مهری آل‌آقا، نسترن پارسائیان، محمدرسول صفری، باران خوش‌بین، مدیسا جماعتی و امیرعلی عظیمی بازیگران «رستگاری» هستند و از عوامل این پروژه می‌توان به کارگردان: کیارش پویان، نویسندگان: یغما یارعلی، کیارش پویان، تهیه‌کننده: یوسف سلیمی‌نمین، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: محسن دارسنج، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، عکاس: مجید طالبی، مدیر صدابرداری: امید عاشوری، تدوین: نیکا عسگری، اصلاح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، منشی صحنه: صفورا برسان، طراح کانسپت و استوری‌بورد: اوستا فروردین، موسیقی: مدیا هاشمی، صداگذاری: مجید آقایی، مدیر تولید: سهیل عبدالهی، انتخاب بازیگر و بازیگردان: محمد زیکساری، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: یاسمن چراغعلی، مجری طرح: آرش سرهنگی، دستیار تهیه: علی رضا بخشی، فیلمبردار پشت صحنه: وحید سلیمی و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

در یادداشت کارگردان بر فیلم آمده است: «عشق همان احساسی است که در مادری، هنگام به آغوش گرفتن کودک بی‌دفاع و کوچکش بروز می‌کند.»

کد خبر 5056849 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنوش صادقی وحید سلیمی مجید آقایی هادی اسلامی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی ویروس کرونا فیلم مستند آلبوم موسیقی محمود فلاح بازیگر سینما شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح مبارزه با سِن گندم در اراضی و مزارع استان با روش سم پاشی در شهرستان‌های گلپایگان، نطنز، آران و بیدگل، کاشان و دیگر مناطق اصفهان در دستور کار قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت جاری ۸۵ هزار هکتار در استان اصفهان سم پاشی می‌شود.


منصور شیشه‌فروش افزود: سن غلات مهمترین آفت گندم و جو در ایران و جهان است و خسارت این حشره به‌صورت کمی (کاهش میزان محصول گندم و جو) و کیفی (کاهش کیفیت گندم برای آرد و نان) پدیدار می‌شود.


وی افزود: همچنین دیدبانی مشترک مبارزه با «ملخ مراکشی» با کمک بخش حفظ نباتات جهاد کشاورزی در استان اصفهان به خصوص در منطقه سادات‌آباد سمیرم و لردگان آغاز و آفت ملخ آن پایش و بررسی می‌شود.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته مبارزه و سم‌پاشی با ملخ مراکشی در چهار هزار هکتار از مزارع استان انجام گرفت، افزود: امسال نیز پایش و ردیابی در ۱۰ هزار هکتار مزارع سمیرم، لنجان و تیران در برنامه قرار گرفته و از اردیبهشت جاری آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی بروی صحنه رفت
  • «مهمانی سالیوان» در ایران‌ مال
  • محوریت محتوای شکرستان مشخص شد/ آغاز پیش تولید برای تابستان
  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟