Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:50:27 GMT

اسکار آیزک در فیلم شوالیه ماه بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۳۹۱

اسکار آیزک در فیلم شوالیه ماه بازی می‌کند

«اسکار آیزک» بعد از بازی در فیلم سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» به فضای سینمایی «دنیای مارول» می‌آید تا یک نقش ابرقهرمانی بازی کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، «اسکار آیزک» در حال مذاکره برای ورود به دنیای سینمایی مارول است تا در نقش «شوالیه ماه» بازی کند.

این سریال محصول مارول و دیزنی پلاس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم فجر امسال برگزار می شود؟/ دبیر جشنواره: امیدمان این است که جشنواره را برگزار کنیمانگیزه شکایت از سینماداران بدهکار جدی است/ سینماهای بدهکار دلارهایشان را بفروشند و تسویه کنند

«جرمی اسلیتر» نویسنده‌ سریال پربیننده‌ «آکادمی آمبرلا»  برای نگارش و طراحی «شوالیه ماه» انتخاب شده است. شخصیت «شوالیه ماه» مانند دیگر قهرمانان مارولی شخصیتی به نام «مارک اسپکتور» است. مأموری است که با نام‌های هویت‌های مختلف مانند بتمن، در دنیای زیرزمینی با جرم و جنایت مقابله می‌کند.

کمپانی‌های سازنده فیلم، کارگردان این فیلم هنوز انتخاب نشده است و قرار است که با انتخاب بازگر نقش اول به زودی برای انتخاب کارگردان دست به کار شوند.

باتوجه به اینکه مارول در حال توسعه چندین سریال برای دیزنی پلاس است، زمان دقیق ساخت این سریال اعلام نشده است. اولین سریال مارول در دیزنی پلاس «وانداویژن»خواهد بود که دسامبر آینده روی آنتن می‌رود.

آیزک در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» نقش «پو دامرون» را بازی کرده بود و به تازگی در فیلم پربازیگر‌ «تل‌ماسه» ساخته «دنی ویلنوو» و همینطور در فیلم جدید «شمارنده کارت» اثر «پل شریدر» دیده خواهد شد.

«جسیکا چستین» در سریالی براساس اثری از «اینگمار برگمان» بازی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما فیلم هالیوود سینما فیلم شوالیه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!