Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایان کرانستون بازیگر برنده شش جایزه امی که بیشتر برای بازی در سریال محبوب «بریکینگ بد» شناخته می‌شود دوباره به تلویزیون برخواهد گشت.

خبرگزاری میزان - برایان کرانستون بازیگر برنده شش جایزه امی که بیشتر برای بازی در سریال محبوب «بریکینگ بد» شناخته می‌شود دوباره به تلویزیون برخواهد گشت.

این مینی‌سریال ۱۰ قسمتی توسط رابرت و میشل کینگ ساخته شده و به زودی پخش خود را آغاز می کند، به تازگی تیزر اول این اثر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان سریال «افتخار شما» آمده است: زندگی دسیاتو که قاضی محترمی است بعد از دست داشتن پسرش در یک تصادف دگرگون می‌شود و درگیر ماجرایی از دروغ، فریب کاری و تصمیمات غیرممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

کرانستون قرار است نقش یک قاضی معتبر را بازی کند که پس از گرفتار شدن پسرش در یک تصادف رانندگی درگیر ماجرایی از دروغ، حیله و تصمیمات غیرممکن بعدی می‌شود.

سریال تلویزیونی «افتخار شما» از  ۱۷ آذر ۹۹ پخش خود را از شبکه «شوتایم» آغاز خواهد کرد.

زندگی دسیاتو که قاضی محترمی است بعد از دست داشتن پسرش در یک تصادف دگرگون می‌شود و درگیر ماجرایی از دروغ، فریب کاری و تصمیمات غیرممکن می‌شود. پیتر موفات نویسنده و شورانر این مینی‌سریال است. ادوارد برگر سه قسمت ابتدایی این مینی‌سریال ده قسمتی را کارگردانی خواهد کرد.

کرانستون تاکنون چهار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام برای بازی در مجموعه برکینگ بد، دو جایزه برای بهترین سریال درام برای تهیه‌کنندگی سریال بریکینگ بد و همچنین دو جایزه گلدن گلوب برای فصل پنجم همین سریال برای بهترین بازیگر مرد درام و بهترین سریال درام برنده شده‌است.

همچنین او برای بازی در فیلم ترامبو ، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برایان کرانستون برکینگ بد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا برایان کرانستون برکینگ بد برای بازی بریکینگ بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال