Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا شاید در مسابقات جهانی شرکت نکنیم؛ چرا که سلامتی بازیکنان از حضور در مسابقات جهانی مهم‌تر است.

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه گفته بود شاید تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی شرکت نکند، اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا شاید در مسابقات جهانی شرکت نکنیم؛ چرا که سلامتی بازیکنان از حضور در مسابقات جهانی مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مسئله هنوز قطعی نشده و با مشورت با اعضای هیئت رییسه فدراسیون و همینطور کادر فنی تیم ملی سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا اردوی تیم ملی بانوان تشکیل نمی‌شود، گفت: ملی‌پوشان بانوان تمایلی به حضور در اردو ندارند. دو ملی‌پوش ما در شهرهای خودشان تمرین می‌کنند و عنوان کردند با توجه به وضعیت کرونا ترجیح می‌دهند به اردوی تیم ملی نیایند و ما هم به تصمیم آنها احترام گذاشتیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان در خصوص وضعیت مالی این فدراسیون گفت: با توجه به اینکه فعلا فعالیت خاصی نداریم مشکل مالی هم وجود ندارد؛ اما اگر بخواهیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم باید هزینه‌های زیادی انجام دهیم. در حال حاضر وضعیت دلار کار برای لاعزام سخت‌تر از قبل کرده است و این موضوع می‌تواند چالش جدی برای فدراسیون‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: ایران مسابقات جهانی تنیس روی میز را تحریم می‌کند؟  

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی مسابقات جهانی شرکت تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی  جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار کرد: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.

او افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

او بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی