Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای دوره های آموزشی همگانی و مخاطرات طبیعی در خانه های هلال استان خبر داد.

به گزارش خیرگزاری برنا از گرگان؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: در شهریور و مهر ماه سال جاری با استفاده از ظرفیت ۱۰۶ مربی آموزشی داوطلب در ۷۵ خانه هلال فعال استان هزار و ۷۴۵ نفر شامل ۴۳۳ نفر در رده سنی کودکان، ۶۰۱ نوجوان و ۳۵۷ بزرگسالان آموزش های همگانی و مخاطرات طبیعی را فراگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: دوره های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در قالب بازی های کودکانه و بیان تجربیات میدانی و با مباحثی همچون آمادگی در برابر مخاطرات (سیل، زلزله، خانواده آماده) کمکهای اولیه (اصول کمکهای اولیه، سوختگی، خونریزی، مسمومیت ها و...) برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم آموزش دهیاران گفت: براساس تفاهم نامه مشترک با اداره کل امور روستایی استانداری گلستان؛ ۳۶۱ دهیار و بخشدار در سطح شهرستان های استان دوره های آموزش همگانی و مخاطرات را گذراندند و بصورت عملی با نحوه چادر زنی در مواقع اضطراری و وقوع حوادث آشنا شدند.

میقانی گفت: با برقراری تعاملات و بهره مندی از ظرفیت ها در نظر داریم تا پایان سال ۹۹ تعداد خانه های هلال را به ۱۰۰ عدد افزایش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی