Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا صادقی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان می‌گوید برگزاری متمرکز مسابقات کنترل کرونا را راحت‌تر می‌کند اما از نظر فنی شیوه رفت و برگشت بهتر است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر والیبال زنان ۲۹ آبان ماه در دو گروه برگزار می‌شود. در گروه اول تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل قرار دارند و تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس و خجسته تهران هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در مورد وضعیت آمادگی تیم خود به ایسنا، گفت: تیم را برای  شروع مسابقات که اول آبان بود، آماده کرده بودیم و مشکل خاصی نداشتیم اما از آنجایی که برخی تیم‌ها درخواست متمرکز شدن لیگ‌ را داشتند، برنامه به تعویق افتاد.

او در مورد نحوه برگزاری لیگ در دو گروه و به شکل متمرکز اظهار کرد: برگزاری لیگ به شکل متمرکز شرایط کنترل کرونا را راحت‌تر می‌کند چون بعد از این که بازیکنان وارد فاز مسابقات شوند تست کمتری می‌دهند و  و امکان انتقال ویروس کمتر می‌شود، بنابراین در شرایط فعلی بهتر از رفت و برگشت است اما در مجموع نحوه برگزاری رفت و برگشت از نظر کیفیت کار بهتر است.

صادقی در مورد گروه‌بندی تیم‌ها گفت: به نظرم گروه‌ها از نظر فنی و کیفی بالانس هستند و در هر دو گروه تیم‌های سخت و متوسط قرار دارند. البته رقابت در گروه ما سنگین‌تر است چون ما و  پیکان حضور داریم اما تیم‌های مدعی سال گذشته در گروه سایپا حضور ندارند.

سرمربی تیم ذوب آهن به تلاش برای قهرمانی در لیگ‌اشاره و بیان کرد: ترکیب سال گذشته را حفظ و چند بازیکن جدید هم جذب کرده‌ایم. امیدوارم حضور خوبی در لیگ داشته باشیم وکرونا و آسیب روی کارمان تاثیر نگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال زنان تیم والیبال زنان ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد