Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@01:10:19 GMT

اعمال محدویت‌های جدید کرونایی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۶۴۳

اعمال محدویت‌های جدید کرونایی در خرم‌آباد

معاون خدمات شهری شهردار خرم آباد گفت: با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و شرایط اعلام فوق حاد در خرم آباد، شهرداری این شهر محدودیت‌های کرونایی را اعمال کرده است.

حمید علیرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری این شهر محدودیت‌های کرونایی جدید را اعمال کرده است.

وی ادامه داد: به علت شیوع موج سوم کرونا و اعلام وضعیت قرمز در این شهر با مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی آرامستان‌ها از برگزاری هرگونه مراسم ترحیم هفتم و چهلم جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار خرم آباد با اشاره به دیگر تمهیدات کرونایی اتخاذ شده از سوی شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: استفاده از ۵۰ درصد از نیروهای اداری و ستادی، الزام به استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع، ضد عفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از سوی سازمان حمل و نقل، اطلاع رسانی از طریق سازمان فرهنگی ورزشی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله این موارد است.

کد خبر 451946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهرداری خرم آباد کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسراییل به صورت عامدانه و هدفمند در حال اعمال قحطی در غزه است

گرچه کشور‌های غربی به رهبری آمریکا به طور تمام قد در کنار توحش رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان ایستاده اند، اما تحقیقات مستقل سازمان‌های بین المللی و نهاد‌های بشردوستانه حاکی از عمق فاجعه انسانی در غزه از سوی ارتش اسراییل است. 

به گزارش الجزیره، تلالنگ موفوکنگ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر از اعمال قحطی عامدانه و هدفمند رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد. 

وی در این باره اعلام کرد: نرخ میزان مراجعه پزشکی افراد نیازمند به دریافت خدمات پزشکی در غزه به شدت پایین است به طوری که اکنون این رقم حدود ۴۷ درصد است. این در حالی است که به دلیل نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی در این باریکه، نمی‌توان آمار دقیقی پیرامون نرخ میزان مراجعه پزشکی ارائه کرد. 

این مقام سازمان ملل خاطر نشان کرد: اکنون در غزه هیچ اقدام سازمان یافته، متمرکز و هدفمند برای تضمین حمایت از حقوق مردم برای دریافت خدمات سلامت وجود ندارد. 

وی با اشاره با نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی به ویژه حوزه بهداشت و درمان در غزه، تاکید کرد: جهان اکنون شاهد یک نسل کشی در غزه است. اسراییل نه تنها با بمباران غزه در حال کشتن و وارد کردن آسیب‌های غیرقابل جبران به غیرنظامیان است بلکه این رژیم و متحدانش به صورت عامدانه و هدفمند در حال اعمال قحطی، سوء تغذیه طولانی مدت، و تشنگی به غیرنظامیان فلسطینی هستند. 

مقامات صهیونیست بار‌ها با حمله به سازمان ملل، از این نهاد به دلیل افشاگری درباره نسل کشی اسراییل انتقاد کرده اند. نماینده دائم این رژیم در سازمان ملل از آنتونیو گوترش، دبیر کل این نهاد خواست به دلیل حمایت از فلسطینیان از سمت خود کناره گیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • سازمان ملل: اسراییل به صورت عامدانه و هدفمند در حال اعمال قحطی در غزه است
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است