Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@09:41:09 GMT

نماینده علی آباد از توضیحات وزیر راه قانع شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۶۸۶

نماینده علی آباد از توضیحات وزیر راه قانع شد

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر راه در مورد علت عدم اقدام لازم برای تامین مسکن مورد نیاز در کشور قانع شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه 6 آبان سوال «رحمت الله نوروزی » از وزیر راه و شهرسازی در مورد علت عدم اقدام لازم برای تامین مسکن مورد نیاز در کشور مطرح شد که پس از استماع توضیحات وزیر، نماینده سوال کننده اعلام کرد که از پاسخ های وزیر قانع شده است و نیازی به رای مجلس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم علی آباد  در توضیح سوال خود گفت: آقای رییس جمهور چند روز قبل اعلام کردند که دولت در حوزه مسکن کارنامه قابل قبولی دارد و مسکن باید توسط خود مردم با طرحی که خودشان می خواهند، ساخته شود.

 

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم تلاطم در بازار مسکن است، اظهار داشت: در سال های اخیر قیمت مسکن در بسیاری از شهرها با افزایش فزاینده ای روبرو بوده است و این باعث نگرانی مردم در این رابطه شده است.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر رشد جمعیت و فرزندآوری تاکید داشته اند. ما باید در ابتدا اشتغال و مسکن را فراهم کنیم تا زمینه ازدواج و سپس فرزندآوری به وجود آید.

 

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی باید برنامه ریزی جدی برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی و احیای بافت های فرسوده داشته باشد. متاسفانه سوء مدیریت ها باعث برخی نابسامانی ها در بازار مسکن شده است که نیاز به تدبیر در این رابطه است.

 

نماینده مردم علی آباد با تاکید بر اجرای طرح ملی مسکن گفت: معلوم نیست که کدام سیاست در تامین مسکن در کشور دنبال می شود. هنوز تعداد زیادی از مسکن مهر در کشور تحویل داده شده است. ما از دولت می خواهیم هم طرح مسکن مهر و هم طرح ملی مسکن را اجرایی کند.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر راه توضیحات مجلس نماینده مردم علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم های مزد ۱۴۰۳ مجدداً‌ مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش خواهد یافت؟

تشکیل این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری قرار بود و مقرر بود شورایعالی کار با حضور گروه‌های سه جانبه تشکیل جلسه دهد و احتمال تجدید نظر دربرخی آیتم های مزدی ۱۴۰۳ وجود داشت.

در حالی علی باقری, نماینده کارگران در شورای عالی کار در باره این جلسه گفته، که موضوع در خصوص افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان بعد از پایان جلسه می گوید: جلسه خاصی امروز نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

از بین اعضای کارگری شورای عالی کار برخی در جلسه حضور نداشتند, و موضوع افزایش حق مسکن هم در جلسه روز گذشته مطرح نشده است و جلسه بدون خروجی مثبت برای کارگران پایان یافته است.

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1227291 برچسب‌ها حقوق

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد
  • کوچک‌سازی و انبوه‌سازی در کنار استحکام بنا مورد توجه باشد