Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) ،گفت: این کار محکوم است و قطعاً مسلمانان جهان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های این شیطان دست پرورده آمریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: «مکرون» باید بداند که مسلمانان به علت این اقدام به شدت از وی خشمگین هستند و این گونه نیست که کسی به راحتی به مقدسات و شخصیت اول دنیای اسلام اهانت کند و پاسخی دریافت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلمانان جهان قطعاً در جای خودش پاسخ این نوع رفتار رئیس جمهور فرانسه را خواهند داد و قطعاً اتحاد و انسجام مسلمانان در جهان می‌تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: هدف کسانی که به ارزش‌های دین مبین اسلام توهین می‌کنند چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در جهان نیست و به بیان بهتر آنان به دنبال ممانعت از نشر و گسترش اسلام هستند.

وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های بی ثمری که غربی‌ها برای جلوگیری از رشد دین مبین اسلام می‌کنند، اسلام به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نشر و گسترش یافته است و قطعاً تلاش‌های این کشورهای غربی راه به جایی نمی‌برد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن مهم دانستن آمادگی مسلمانان، گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام نمی‌توانند مسلمانان را ناتوان کنند چون آن‌ها توخالی و پوشالی‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ۲۶ فروردین ماه در اجتماع مردم شهرکرد در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک پیروزی شب گذشته مسلمانان اظهار کرد: بسیاری از مردم از شب گذشته بیدار ماندند و سجده شکر به جای آوردند و منتظر بودند که مکانی اعلام شود تا بیایند و شور و خروش خود را نشان دهند و از سپاهیان قهرمان و شجاع تشکر کنند.

وی با اشاره به آیات سوره انفال افزود: مردم آمدند تا حقیقت اسلام و عزت اسلامی که دیشب به نمایش درآمد را به یکدیگر منتقل کنند و دشمنان اسلام فکر نکنند می‌توانند از مسلمانان سبقت بگیرند و می‌توانند مسلمانان و مجاهدان واقعی را زمین‌گیر کنند.

نکونام ضمن مهم دانستن آمادگی مسلمانان ادامه‌داد: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام نمی‌توانند مسلمانان را ناتوان کنند چون آن‌ها توخالی و پوشالی‌اند.

وی افزود: دشمن خواسته است با عربده‌کشی‌ها دل‌های مسلمانان را نگران کند و خداوند فرموده است که اگر مسلمانان مهیا باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

نکونام گفت: شهید سلیمانی‌ها را، شهید زاهدی‌ها را، شهید رحیمی‌ها را از ما گرفتند و ما را داغدار کردند اما شهدای ما چیزی را از دست ندادند و آنها به جایگاه بلند خودشان رسیدند و ما در حین داغداری خودمان را آماده کردیم و این آمادگی خود را به بهترین شکل نشان داد.

وی تصریح کرد: شب گذشته پایگاه رژیم صهیونیستی که در حمله به کنسولگری ایران نقش داشتند، هدف گرفته شد. 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ما جنگ طلب نیستیم، ما مدافعیم، ما مدافع اسلام و مسلمانان هستیم، ما مدافع مظلومین و مردم در غزه هستیم.

وی حمله دیشب را بسیار مهم دانست تصریح کرد: دیشب یک جهان بیدار ماند تا غزه یک شب آرامش داشته باشد و این نکته بسیار مهم است، مردم غزه، دیشب از حدود ۲۰۰ روز جنگ مداوم، اولین شبی بود که هواپیماهای صهیونیستی را بالای سر خودشان ندیدند.

نکونام حرکت شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جهاد مقدس دانست و گفت: شب گذشته به عنوان یک شب تاریخی ثبت شد. 

وی ادامه داد: شرایط منطقه کاملا تغییر کرده است و دیگر تصمیم گیری با دشمنان اسلام نیست و امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌توانند تصمیم‌گیر باشند و به فضل الهی مقاومت تصمیم‌گیر آینده خواهد بود چون به شعارش عمل کرده است.

نکونام با اشاره به کلام سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «زمان بزن دررو تمام شده است»، افزود: اکنون شعار (ما می‌توانیم) را به منصه ظهور گذاشته‌ایم و ما هر زمان که اراده کنیم که از حق خودمان دفاع کنیم، دفاع خواهیم کرد.

وی از حضور مردم در این اجتماع  تشکر و خاطرنشان کرد: عملیات شب گذشته، پاسخی از جنس جنگ‌سخت است و ما آنچه باید از آن بترسیم، جنگ نرم است و آن تدارکی که برای فرهنگ‌ما و ناهنجاری‌ها در جامعه ما دیده‌اند.

نکونام گفت: ما از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسیم و این نترسیدن را بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جامعه ما تلقین کرده‌اند و به فضل پروردگار محکم و مقاوم ایستاده‌ایم و برای مقابله با جنگ نرم نیز حمایت همه مردم و مسئولین لازم است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • عملیات غرور آفرین نیروی هوا فضای سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد