Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم نوائی نظامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در معبر دوغارون ۱۲ باسکول فعال داریم که این تعداد، نیاز حمل و نقلی و ترددی این گذرگاه مرزی را پاسخگو است اما وجود فقط یک باسکول در مرز همجوار با این پایانه و در کشور همسایه می تواند یکی از دلایل کندی ترددها باشد.

مدیر پایانه مرزی دوغارون تصریح کرد: روزانه و به طور میانگین ۲۰۰ کامیون از پایانه مرزی دوغارون وارد کشور افغانستان می شود که با ایجاد زیرساختهای مناسب در افغانستان این امر مهم رشد چشمگیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان تردد و تجمع ناوگان نشان از پویایی و جایگاه خوب پایانه مرزی دوغارون در ترانزیت و صادرات دارد و مشکلات موجود عمدتا مربوط به زیرساخت های حمل و نقلی افغانستان می شود.

مدیر پایانه مرزی دوغارون با اشاره به اینکه در کشور افغانستان زیرساختهای لازم از قبیل پارکینگ، امکانات بهداشتی و استراحتگاهی مناسب برای رانندگان ایرانی وجود ندارد، بیان کرد: این امر موجب شده تا رانندگان ایرانی تمایلی برای ورود به این کشور نداشته و همین امر، عدم توازن ورود و خروج کامیونهای ایرانی نسبت به ناوگان خارجی را رقم زده است.

کد خبر 5056071

منبع: مهر

کلیدواژه: تایباد گمرک دوغارون مرز دوغارون افغانستان کامیون ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا پایانه مرزی دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه در شمال این استان خبر داد که این میزان رشد ۴۶ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال این استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: از این تعداد جابه‌جایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت نزدیک به دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابه‌جایی مسافران را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.

به گزارش ایمنا، پایانه مرزی میرجاوه مهم‌ترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

کد خبر 746552

دیگر خبرها

  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان