Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور صبح امروز در جلسه پیشگیری و هماهنگی ستاد بحران شهرستان شادگان، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان شادگان عضو مدیریت بحران هستند و باید از هم‌اکنون آمادگی مقابله با بحران‌ها و مدیریت بحران را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان شدت بحران‌ها را کاهش داد، افزود: بخشی از کارها و برنامه‌ریزی‌ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق افتد، می‌توان انجام داد تا از این طریق شدت بحران کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان پیش‌بینی‌های لازم مانند لایروبی کانال‌های دفع آب در سطح شهر، رفع مشکل نقاط آب‌گرفتگی، تعمیر و اصلاح پمپاژ تلمبه‌های فاضلاب در سطح شهر و موارد دیگر مدنظر دستگاه‌ها قرار گیرد تا با آمادگی کامل وارد این فصل‌ها شویم.

وی بر ضرورت آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید از هم‌اکنون برای مدیریت مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل پاییز و زمستان آماده باشند.

صبری پور در خاتمه خواستار همکاری و آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی شد و گفت: این آماده‌باش بر اساس اخطاریه‌های سازمان مدیریت بحران استان و حفظ آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران به خصوص بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، ادارات اجرایی و خدماتی، مراکز درمانی، اورژانس و هلال احمر صادر شده است.

کد خبر 5057261

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا همه دستگاه ها مدیریت بحران بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند. 

مرادی روزبهانی افزود: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع، ۲ دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجنکش به منطقه سیل‌زده ارسال شد. 

وی گفت: یک تیم دیگر نیز از طریق زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شدند. 

مرادی روزبهانی افزود: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار محترم کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند. 

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان و معابر و خروج آب‌های سطحی و زباله‌ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیرو‌های محلی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات
  • اعزام تیم مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی تیم مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده
  • امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار