Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:30:46 GMT

اجرای ۹۲ طرح اشتغال برای مددجویان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۸۱۴

اجرای ۹۲ طرح اشتغال برای مددجویان خرمشهر

علی ناصر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده در سال جاری در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنفی و صنعتی بوده است.

وی افزود: درخواست‌های اشتغال رسیده به کمیته امداد خرمشهر در این مدت، توسط کارشناس در حال بررسی است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر به برشماری دیگر خدمات حوزه اشتغال پرداخت و گفت: ۳۵۱ نفر از خدمات آموزش بهره‌مند شده، برای ۱۵ نفر کاریابی انجام شده و ۹۲۳ طرح توسط همکاران واحد اشتغال در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد شهرستان خرمشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه طبق مصوبات ابلاغی ۵۰ درصد از طرح‌های ابلاغی اشتغال در سال جاری باید از طریق راهبر شغلی انجام شود، افزود: یک طرح راهبر شغلی در زمینه‌های پرورش بلدرچین در سال گذشته شناسایی و عقد قرارداد شد و در سال جاری نیز یک طرح راهبر شغلی در زمینه دام‌پروری شناسایی شده و در مرحله عقد قرارداد است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر نسبت به حفظ روند رو به جلوی توانمندسازی مددجویان ابراز امیدواری کرد و گفت: نیکوکاران خرمشهری می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام‌های پرداختی به طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در شهرستان خرمشهر دو هزار و ۸۵۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

کد خبر 5057191

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر کمیته امداد خوزستان اشتغال زایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد