Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مچجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر صرفا نظاره‌گر افول آمریکا باشیم و کشور‌های دیگر جای آن را پرکنند، جایی برای ما نخواهد بود و افول آمریکا یک فرصت جهشی برای ما خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در همایش بین المللی افول آمریکا، تحولات گذشته و آینده که در سازمان بسیج دانشجویی(سفارت سابق آمریکا) برگزار شد، گفت: موضوع افول آمریکا به کشور ما مرتبط است؛ از این جهت که از موانع پیشرفت کشور ما آمریکاست و از طرفی دیگر کشور ما و تمدن اسلامی حرف های نویی دارد که در تعارض با منافع آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این سالها رفتار تحقیر آمیز دولت آمریکا با دول منطقه و بی هویت سازی آنان سیاست و اعتقاد نانوشته غرب به ویژه آمریکا در ۲۰۰سال اخیر بوده است که این رفتار خودخواهانه دامن خودشان را دربرگرفته است و امروز در آمریکا به حدی رسیده است که مردم خودشان پای در گلوی خود می‌گذارند و یکدیگر را می‌کشند.


وی افزود: این کشور با بدهی‌های زیاد و نبود منافع کافی در بازسازی زیربناهای دوران رونق غرب و نداشتن مخارج کافی برای اداره دولت ها بحران اقتصادی را برای غرب زیاد کرده است و دلارهای بی پشتوانه در غرب به صورت یک بمب ساعتی عمل خواهد کرد.

 

دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هم در دولت صلح طلب اوباما و هم در دوران جنگ طلب ترامپ قدرت دفاعی و امنیتی آمریکا به شدت کاهش پیدا کرده است؛ به همین دلیل رهبری خود را در بخش هایی از جهان از دست داده و از مدل های نیابتی هم به نتیجه نرسیده است. بحران اخلاقی و سیاسی و فلسفی غرب نشان از فروپاشی بنبادین آزادی و عدالت در غرب شده است. آزادی و عدالت هردو بدون انسانیت الهی به جایی نخواهد رسید و دروغی بیش نیست. ناکارآمدی دولتهای لیبرال و سوسیالیست و تشدید بی اعتمادی مردم جهان به آنها نشان دهنده ایجاد نوع جدیدی از حکومت بر جهان می‌باشد.


رضایی ادامه داد: امروز بحران فلسفی را در تئوری پردازان غربی کامل مشاهده می‌کنیم. یک زمانی این ها لیبرالیسم را پایانی بر حکومت داری در جهان می‌دانستند و حالا در آن شکست خورده‌اند. بت بزرگی که در غرب و نظریات دموکراتیکشان در حال فروپاشی است در کشور ما قابل تقلید نیست. وقتی نظام‌های غربی و سرمایه‌داری در حال اضمحلال و فروپاشی است تقلید از آن در کشور ما کار بسیار اشتباهی است؛ اما اگر ما بخواهیم در مقابل افول آمریکا جهش پیدا کنیم در تمام زمینه ها باید قوی شویم. تنها اینکه ما از فروپاشی آمریکا خوشحال شویم، کافی نیست؛ بلکه باید بتوانیم در تمام زمینه های علی و صنعتی در منطقه جایگزین شویم.


وی تصریح کرد: بنابراین اگر صرفا نظاره گر افول آمریکا باشیم و کشورهای دیگر جای آن را پرکنند جایی برای ما نخواهد بود.افول آمریکا یک فرصت جهشی برای ما خواهد بود و امیدواریم این همایشها مقدمه‌ای برای افول آمریکا و جهش ملت ایران باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام افول آمریکا تمدن نوین اسلامی افول آمریکا برای ما کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد

دولت فیلیپین مدعی شد ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرده و آن‌ها به این کشور بازگشته‌اند.   به گزارش ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.   ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.   نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.   ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.   فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.   دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است