Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@19:00:55 GMT

محمدرضا مهدوی دستیار فرهاد کاظمی در بادران شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۸۵۴

محمدرضا مهدوی به کادر فنی تیم بادران اضافه شد

محمدرضا مهدوی مربی تیم نوجوانان ایران با جدایی از تیم ملی دستیار فرهاد کاظمی در تیم بادران شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، محمدرضا مهدوی مربی تیم نوجوانان ایران که دستیار حسین عبدی در این تیم بود با جدایی از این تیم دستیار فرهاد کاظمی در تیم بادران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی سابقه بازی در تیم ملی، استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد. وی البته طی سالیان گذشته نیز سابقه کار با فرهاد کاظمی را داشته و در چندین تیم به عنوان مربی با کاظمی همراه بوده است. 

مهدوی از ابتدای حضور عبدی در تیم نوجوانان به عنوان مربی کنار وی حضور داشته اما به نظر می ‌رسد که به دلیل عدم دریافت دستمزد حاضر به ادامه همکاری با عبدی نیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدرضا مهدوی فرهاد کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد