Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای منطقه6 از در دست اجرا بودن پروژه های مهم زیرساختی برای توسعه منطقه و بهره‌برداری از این پروژه های در سال جاری خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سیدمجتبی کساییان گفت: یکی از پروژه‌های زیر ساختی اجراشده در منطقه پایگاه مدیریت بحران شهرک والفجر برای مواقع بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازه در زمینی به مساحت 2300 متر احداث شده و عملیات فنی و عمرانی آن به اتمام رسیده ولی هنوز به مرحله افتتاح رسمی نرسیده هست. البته در ماه جاری تکمیل می شود و آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مخزن آب هزار مترمکعبی آزادگان از دیگر پروژهایست که به منظور توسعه زیرساختهای منطقه به اجرا در امده است. این پروژه‌ در راستای مکانیزه کردن آبرسانی فضای سبز در محدوده غربی منطقه 6 اجرا شده است. .
کسائیان همچنین از بهره برداری از پروژه انتقال پساب شهرک غرب طی هفته های آتی خبر داد و افزود: انتقال پساب شهرک غرب به محدوده غربی منطقه و ترکیب آن با پروژه مخزن آب می‌تواند به مکانیزه کردن آبرسانی در شهرک والفجر و محدوده غربی کمک موثری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت