Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم امامی از مطلوب بودن وضعیت عمومی نابغه کشتی دنیا پس از مرخص شدن از بیمارستان خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده شش مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک در کشتی فرنگی، پس از ۶ روز بستری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد، اما از آنجا که نتیجه آزمایش کرونای وی همچنان مثبت است او در قرنطینه خانگی، ادامه درمان خود را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت درمانی و سلامتی حمید سوریان اظهار داشت: خوشبختانه به لطف خدا و دعای خیر هموطنان عزیز، حال عمومی سوریان خوب است، اما با توجه به مثبت بودن دوباره تست کرونا، وی باید در قرنطینه خانگی باشد تا ان شاالله پس از منفی شدن تست و دوره درمانی لازم این نابغه کشتی بتواند بار دیگر در فدراسیون کشتی حاضر شود.

امامی تاکید کرد: ما در فدراسیون کشتی با جدیت شیوه نامه‌های بهداشتی را با رعایت کامل دستورالعمل‌ها در دستور کار داریم چرا که سلامتی همه اهالی کشتی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا ریشه کن شدن این ویروس، تمام نکات بهداشتی را در همه مسابقات، اردوها، نشست‌ها و ... با وسواس دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید سوریان کشتی کرونا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور

دریافت 986 KB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین اضافه کرد:‌ در حال حاضر اقدام حقوقی در این زمینه نداریم.

کد خبر 845186 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه استان هرمزگان کشتی

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد