Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در شرایطی که دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) در مهرماه به اتمام رسید و به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی این مسابقات فعلا متوقف شده، سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در مسابقات فرصت نقل و انتقالات را اعلام کرده است.

بر این اساس، باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از ۳ تا ۱۳ آبان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا قرارداد کشتی گیران جدید خود را در سازمان لیگ کشتی به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این نامه تاکید شده که با توجه به زمان‌بر بودن جذب کشتی گیران خارجی، تیم ها می توانند تا ۱۰ روز قبل از آغاز دور برگشت قرارداد کشتی گیران خارجی را ثبت کنند.

برچسب‌ها کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید اسماعیلی ملی، پوش وزن ۶۷ کیلو گرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از پیروزی در مقابل کشتی گیر میزبان و کسب نشان طلا گفت: در دور اول این رقابت‌ها حریف چینی را شکست دادم و در کشتی دوم کشتی گیر تاجیکستان پر تلاش بود و موفق شدم او را هم شکست بدهم و دور سوم کشتی گیر ترکمنستان بُردم و در فینال هم کشتی گیر میزبان از کیفیت خوبی برخوردار بود و ۳ بر ۱ او را شکست دادم و این مدال را به روح عمو و پسر عمویم تقدیم می‌کنم.

وی در مورد شگردهایش در این دوره از رقابت‌ها گفت: به هر حال حریفان هم روی کشتی ما آنالیز دارند و روی کُنده‌ها کار کرده اند و سعی کردم برای هر کشتی برنامه داشته باشم، اما باید قبول کرد که در آسیا کشتی فرنگی پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: من برای رسیدن به این رقابت‌ها تلاش زیادی کرده بودم و این مدال طلا حاصل تلاش کادر فنی و فدراسیون است و من از آقای هادی عامل به عنوان گزارشگر این رقابت‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدواریم در میادین بزرگتر بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

لازم به ذکر است در این وزن، اسماعیلی در یک هشتم ۱۱ بر صفر از سد کشتی گیر چین «لی» گذشت و به دور یک چهارم نهایی رسید. ملی پوش کشورمان در مقابل حریف تاجیکستانی با امتیاز عالی به دور نیمه نهایی رسید و در مرحله نیمه نهایی اسماعیلی در مقابل آتدایف از ترکمنستان با امتیاز عالی در ۵۶ ثانیه پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیگر خبرها

  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد