Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی هفت ماهه سال جاری ۹۴۰ طرح اشتغالزایی در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح‌ها ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است، گفت: همچنین این طرح‌ها هزار و ۳۴ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۳۱۰ طرح توسط مجریان زن و ۶۳۰ طرح توسط مجریان مرد اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: از مجموع طرح‌هایی که توسط مجریان زن اجرایی شده، ۱۵۸ مورد به ارزش ۳۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در مناطق روستایی و ۱۵۲ مورد به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال در مناطق شهری اجرایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد ۱۰۷ مورد دامداری، چهار مورد کشاورزی، ۶۰ مورد صنایع دستی، ۱۰۵ مورد خدمات و ۳۸ مورد صنفی صنعتی بوده است.

انجام ۱۱ هزار مورد نظارت بر طرح‌ها

حسینی اظهار کرد: از مجموع کل طرح‌ها، ۴۳۲ مورد شهری و ۵۰۸ مورد روستایی بوده که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق روستاها داشته است.

وی بیان کرد: ۳۴۹ مورد از طرح‌های اشتغال سال جاری در زمینه خدمات، ۳۷۶ مورد دامداری، ۱۸ مورد صنایع دستی، ۱۳ مورد طیور، ۲۲ مورد حمل و نقل، ۴۵ مورد فرش و گلیم و ۸۲ مورد صنعتی بوده است.

حسینی افزود: از مجموع کل طرح‌های اجرا شده، ۱۹۵ مورد در قالب خود اشتغالی و خودکفایی و ۷۴۵ مورد در قالب مشاغل خانگی بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۳۳۲ فقره نظارت بر طرح‌ها انجام شده است.

کد خبر 5057375

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا حسینی اشتغال زایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی شده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی