Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@23:31:04 GMT

تغذیه متفاوت ۴۰ هزار اصله درخت 

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۳۸۲۵

تغذیه متفاوت ۴۰ هزار اصله درخت 

«سید مهدی صالح‌زاده» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۳ ضمن تأکید بر لزوم حفظ و نگهداری درختان شهر تهران، گفت: «با توجه به فقر عناصر غذایی خاک‌های ایران در سال‌های اخیر و به تبع آن مشکلات تغذیه‌ای درختان، روش‌های کوددهی مناسب برای افزایش مقاومت طبیعی گیاهان و حفاظت از آنها در مقابل آفات و بیماری‌ها امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه، تغذیه درختان درفصل پاییز و قبل از خزان درختان، برای تأمین عناصر مورد نیاز وجلوگیری از خسارات ناشی از سرمای زمستان و بهاره و شادابی آنها در اوایل فصل رشد در دستورکار قرار گرفته‌است.» او ادامه داد: «براین اساس بیش از ۴۰ هزار اصله درخت چنار، اقاقیا و نارون فضای سبز منطقه ۱۳ با استفاده از کودهای سولفات آهن و N. P. K محلول‌پاشی می‌شود.»
 

کد خبر 560112 برچسب‌ها همشهری محله درختکاری منطقه ۱۳ گیاهان و درختان فرسایش خاک پایتخت بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله درختکاری منطقه ۱۳ گیاهان و درختان فرسایش خاک پایتخت بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بر اثر شرایط جوی حاکم در سطح استان تا این لحظه، ۱۲۳ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق این منطقه دچار خسارت و تخریب شده است.

وی ادامه داد: تخریب چهار دستگاه ترانسفورماتور و ایجاد سیم پارگی‌های مختلف در سطح شبکه از جمله دیگر خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان تاکنون است.

وی اظهار کرد: به دنبال این شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی شده که ۲۸۲ تیم عملیاتی این شرکت به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری منطقه در حال رفع خسارت و پایداری مجدد شبکه برق مناطق آسیب دیده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی، نبود راه دسترسی‌، کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت برای اصلاح شبکه برق مناطق آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6081123

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند