Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@12:29:30 GMT

آغاز فروش فوری ۸ محصول سایپا +جزئیات

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۳۸۴۲

آغاز فروش فوری ۸ محصول سایپا +جزئیات

رویداد۲۴ سایپا در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام کرد.
ثبت نام پیش فروش جدید محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز سه شنبه 6 آبان آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این طرح فروش شرایط زیر تعریف شده است: 
1- محدودیت کد ملی ( هر کد ملی یک خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو)

2- حداقل سن 18 سال و دارای گواهینامه


 3- امکان صلح و انتقال وکالتی خودرو وجود ندارد

4-امکان ثبت نام برای افرادی که دارای پلاک فعال نصب شده هستند وجود ندارد

5-متقاضیان طی 4 سال گذشته ثبت‌نام و یا  تحویل‌خودرو نداشته باشند.

6-شماره کارت ، شماره شبا، سیم کارت باید به نام متقاضی باشد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پیش فروش خودرو سایپا قیمت سکه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟

ماجرای به دردسر افتادن از طریق فروش اموال به صورت آنلاین زمانی شروع می‌شود که یک مجرم حرفه‌ای قصد دارد حساب فردی را هک کند، اما اگر بعد از هک کردن پول را به حساب خودش واریز کند، از طریق بانک قابل پیگیری بوده و ظرف دو روز به دام می‌افتد لذا کالای سهل المعامله را در اینترنت شناسایی کرده و بعد از هماهنگی شماره حساب فروشنده را گرفته و پول هک شده را مستقیم به حساب فروشنده کالا واریز می‌کند، بعد کالای خریداری شده را گرفته و به راحتی در بازار فروخته و به اصطلاح آب می‌کند.

به این ترتیب پول کثیف یا مجرمانه به حساب شما آمده و با فروش کالای خریداری شده پول تمیز به حساب مجرم می‌رود و این یعنی آغاز مشکلات شما و پاک شدن ردپای مجرم از صحنه جرم.

دردسر فروش اموال سهل المعامله به صورت آنلاین

پس از واریز پول مجرمانه به حساب شما، مالباخته شکایت کرده و حسابتان پس از دو روز توقیف می‌شود. حال انگشت اتهام به سمت شما است و شما باید اثبات کنید که این پول در قبال فروش مال به حسابتان آمده است.

این تنها مشکل شما نیست، چنانچه قواعد مختص به خرید و فروش را در زمان معامله رعایت نکرده باشید، در مظان اتهام پولشویی هم قرار می‌گیرید و فروش یک کالا در سایت شما را به یک مجرم حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

باید‌ها و نباید‌های فروش اموال سهل المعامله به صورت آنلاین

اکنون برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، با محمدعلی شالچیان وکیل دادگستری گفتگو کردیم. وی در راستای راهنمایی شما از گرفتاری در چنین مخمصه‌ای به شما می‌گوید که چه باید کرد و چه نباید کرد:

در چنین پرونده‌هایی صرفاً موضوع سهل المعامله ملاک نیست و مجرم به دنبال اموال سهل المعامله غیرقابل تعقیب است. برای مثال مجرم خودرو نمی‌خرد، چون با تعویض پلاک قابل پیگیری است و یا ملک نمیخرد، چون باید به نام شود، یا از طریق صرافی دلار نمی‌خرد، چون هم صراف‌ها دوربین دارند و هم باید با کارت ملی خریداری شود؛ لذا مجرم برای انجام کار خود به دنبال اموال بی دردسر مانند، طلا، دلار، یورو، گوشی، کنسول بازی و برنج  است که وقتی از کسی می‌گیرد، راحت آن را بفروشد.

در این شرایط پول را به حساب فروشنده واریز می‌کند و فروشنده خوشحال است که چه خریدار دست و دل بازی به تورم خورده و نمی‌داند که این پول، پولی مجرمانه است.

تا جای ممکن اموال سهل المعامله را از طریق آگهی اینترنتی و نرم افزار‌های تبلیغاتی نفروشید، اما چنانچه مجبور به انجام چنین معاملاتی شدید، برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی، قرارداد فی ما بین بنویسد و برای انجام معامله خود شاهد بگیرید.

طبق قانون برای معامله طلا، سکه و دلار و... حتما از فرد خریدار با کارت ملی و کارت بانکی احراز هویت کنید. تا بدانید چه کسی از شما خرید کرده است؛ حتما بررسی کنید که کارت ملی و کارت بانکی به نام یک نفر باشد و عکس کارت ملی با خریدار مطابقت داشته باشد.

طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی در خصوص مبارزه با پولشویی که برای همه فعالان اقتصادی صادر و ابلاغ شده است، تمامی معاملات بالای ۱۵ میلیون تومان باید شفاف سازی و بر اساس کد ملی خریدار ثبت شود. در غیر این صورت ممکن است در مظان اتهام پولشویی قرار گیرد.

طبق اطلاعیه اتحادیه طلا و جواهر و نقره که در سال ۱۴۰۱ صادر شده است، خرید و فروش سکه و آبشده فقط در واحد‌های صنفی که دارای پروانه کسب هستند، مجاز است و معاملات آبشده و طلا باید به صورت فیزیکی و سکه با هولوگرام و کارت واحد صنفی انجام شود. علاوه بر این کلیه تولیدکنندگان، بنکداران و فروشندگان در معاملات خود، قبل از هر کاری از اصالت و عیار کار ساخته شده مطمئن شوند.

چنانچه حداقل یکی از طرفین معامله در ایران باشد، طبق بند پ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انجام معامله ارزی تحت هر عنوان؛ خرید، فروش، حواله، معاوضه یا صلح باید زیر نظر بانک یا موسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی صورت گیرد.

فروش اموال سهل المعامله به صورت آنلاین یعنی شروع دردسر‌های بزرگ؛ لذا تا حد امکان اموال خود را آنلاین نفروشید و در صورت اجبار اصول و قوانین معامله آن جنس را رعایت کنید.

سعی کنید این اموال و اجناس را به آشنای مطمئن و یا واحد‌های صنفی معتبر مثل طلا فروشی، صرافی، موبایل فروشی و مغازه‌های دارای جواز کسب بفروشید به خریدارانی که قیمت بالا پیشنهاد می‌دهند شک کنید و طمع فروش نکنید.

چنانچه خریدار به شما زنگ زد و گفت پول را به حسابتان واریز می‌کنم و جنس را با اسنپ یا تاکسی برایم بفرستید، مطمئن باشید که طرف مجرم و کلاهبردار است و از او بخواهید شخصا برای تحویل جنس مراجعه کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • فروش بلیت قطارهای مسافری برای نیمه دوم فروردین + لینک ثبت نام
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است