Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: " نقش زن در تاثیر و تاثرات شخصیت حاج قاسم" باید بررسی شود یعنی نگاه حاج قاسم به زن و از طرفی نقش زن در شکل گیری شخصیت ایشان به صورت دو جانبه باید دیده شود تا ثمره خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در نشست کمیته بانوان ستاد ترویج و برنامه های مکتب حاج قاسم خلاصه ای از شکل گیری و فلسفه این کمیته بیان کرد و گفت: مادر حاج قاسم در ایل سلیمانی، زن ویژه ای است که باید درباره ایشان تحقیق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان نقل خاطره ای از پدر شهید سلیمانی اظهار کرد: یک بار از پدر ایشان سوال کردم خیلی ها مثل پسر شما در جنگ بودند و در همه مراحل حضور داشتند اما چرا ایشان خاص بوده و درخشیده و شما به عنوان پدرت نظرتان چیست؟ ایشان گفتند هر چه هست مربوط به(نقش) مادر است.

 

 




وی با تاکید بر اینکه کمیته بانوان باید روی موضوع تربیت حاج قاسم توسط مادر ایشان کار کند؛ افزود: به طور کلی همه منسوبین محرم ایشان اعم از مادر، خواهر، همسر، صبیه ها و... هر کدام یک سوژه در مکتب حاج قاسم است.

 



امام جمعه کرمان ادامه داد: درباره هر یک از ایشان باید کار مستقل انجام شود تا اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

 



وی خاطرنشان کرد: " نقش زن در تاثیر و تاثرات شخصیت حاج قاسم" باید بررسی شود یعنی نگاه حاج قاسم به زن و از طرفی نقش زن در شکل گیری شخصیت ایشان به صورت دو جانبه باید دیده شود تا ثمره خوبی داشته باشد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه کرمان کمیته بانوان نقش زن حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 6086065

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس