Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سرلشکر موسوی گفت: احترام به تمامیت ارضی و مرزهای رسمی بین المللی از اصول ماست و با تغییر آنها صد در صد مخالفیم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها و حفظ مرز‌های رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آن‌ها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیرو‌های ما همانطور که بار‌ها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرز‌های خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیرو‌های پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را در یک روز سرنگون کردند. این را سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در ۲۳ آوریل گزارش داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه طی روز گذشته ۱۰۴ پهپاد اوکراینی، یک موشک تاکتیکی توچکا-یو، شش موشک HIMARS و Alder ساخت آمریکا و همچنین چهار بمب هدایت‌شونده همر ساخت فرانسه را سرنگون کرده‌اند.

پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود که نیرو‌های روسی با موفقیت سه شهرک بوگدانوفکا، پروومایسکه و نوومیکایلووکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور همزمان از دست واحد‌های ارتش اوکراین آزاد کردند. شویگو تاکید کرد که ارتش روسیه اکنون پتانسیل جنگی عظیمی دارد که به آن اجازه می‌دهد تا به جلو حرکت کند و مناطق بیشتری را آزاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت