Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر می خواهید کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید، آن گاه نرم افزار حسابداری کسبه در این امر شما را بسیار یاری خواهد کرد. استفاده از نرم افزار حسابداری به طور قطع منجر به مدیریت بهتر مجموعه اقتصادی شما خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کسبه، در کنار قابلیت‌های مالی نرم افزار حسابداری که بایستی جامع و کامل باشند، رابط کاربری آن نیز بایستی حداکثر سادگی را داشته باشد تا تمامی اشخاص بتوانند به آسانی و با سرعت اقدام به ثبت اسناد حسابداری و گزارش گیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم افزار حسابداری کسبه این قابلیت ها را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می دهد.

مجموعه نرم افزارهای حسابداری کسبه برای صنوف مختلفی طراحی شده اند و شما طبق کسب و کاری که دارید می توانید اقدام به دانلود و نصب این نرم افزار نمایید. جالب اینجاست که امکان نصب کردن نرم افزار کسبه روی سیستم عامل های ویندوز و اندروید نیز وجود دارد. نرم افزار حسابداری اندروید برای مراکز پخش یا افراد سیار گزینه بسیار مناسبی می باشد. در ادامه این متن، به معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه (تحت ویندوز) و چگونگی ارتباط میان آن با حسابداری اندرویدی کسبه و کارتخوان اندرویدی کسبه می پردازیم.

کاربران اصلی نرم افزار فروشگاهی عمده فروشان و خرده فروشان می باشند. نیاز اصلی این دسته از کسبه، صدور فاکتور، انبارداری و پیگیری مطالبات است. صدور فاکتور در نرم افزار کسبه به سرعت و بسیار آسان امکان پذیر است. لذا احتیاج به صرف کردن وقت زیادی برای صدور فاکتور ندارید. در نتیجه می توانید وقت خود را صرف سایر جنبه های شغل خود مانند بازاریابی یا تامین جنس با قیمت مناسب نمایید تا سود شما در درازمدت حداکثر شود. با توجه به اینکه با ثبت فاکتور به صورت خودکار موجودی اجناس انبار نیز تغییر می یابند لذا برای مدیریت مانده موجودی انبار نیز کار شما کمینه می شود. برای پیگیری بهتر مطالبات، نرم افزار کسبه در حین صدور فاکتور مانده حساب اشخاص را روی صفحه نمایش به شما نشان می دهد. همچنین در فاکتور چاپی مانده حساب برای مشتری چاپ می شود. بدین شکل، با یادآوری مدام مانده حساب به مشتری، راحتر و سریع تر می توانید مطالبات خود را وصول نمایید. 

اگر شما به صورت سیار فعالیت می نمایید یا در زمینه پخش مویرگی فعال هستید یا دارای کسب و کار بزرگی هستید آنگاه نسخه اندرویدی حسابداری کسبه به کمک شما خواهد آمد. نرم افزار اندرویدی کسبه قابلیت نصب روی گوشی های موبایل و کارتخوان های سیار را دارا می باشد. نکته جالب اینجاست که روی این دستگاه ها نیز امکان چاپ کردن فاکتور، با سربرگ و لوگوی دلخواه شما، مهیا شده است. امکان تبادل اطلاعات میان این دستگاه ها و حسابداری فروشگاهی کسبه (تحت ویندوز) به سادگی از طریق فضای پشتیبان گیری آنلاین کسبه وجود دارد. بدین صورت براحتی، حتی به صورت سیار، می توانید کسب و کارتان را مدیریت نمایید.

از طریق وب سایت نرم افزار حسابداری کسبه، امکان دانلود رایگان و بررسی تمامی محصولات این مجموعه برای شما مهیا شده است. با گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر خود به وب سایت حسابداری کسبه مراجعه کنید و نرم افزار طراحی شده برای صنف خود را دانلود نمایید. پس از بررسی و آزمودن نرم افزار نیز به صورت آنلاین اقدام به خریداری آن نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسبه نرم افزار فروشگاهی نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری کسبه صدور فاکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرد شرکت اپل به درخواست چین پیام‌رسان واتس‌اپ و شبکه‌اجتماعی تردز را از فروشگاه اینترنتی نرم‌افزار خود در این کشور حذف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش‌تر نرم‌افزار‌های سیگنال، تلگرام و لاین هم از این فروشگاه حذف شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان