Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه هفته وحدت برای سومین دوره همایش شعر پیامبر رحمت و مهربانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مسگرانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: در آستانه هفته  وحدت قرار است همایش شعر پیامبر رحمت و مهربانی با حمایت معاونت قرآنی وزارت کشور و با پیگیری تبلیغات رسانه ای استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا فراخوان این همایش در فضای مجازی منتشر می‌شود و تاکید شده در ایام عید مبعث مراسم اختتامیه این مراسم برگزار شود، این رویداد به هفت زبان که در اقوام ایرانی شعر می‌سرایند برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش فرهنگی و ادبی وحدت و استکبار ستیزی در شهرستان دلگان خبر داد و عنوان کرد: این همایش 12 آبان‌ماه با مشارکت فرمانداری دلگان و معاونت فرهنگی و هنری این شهرستان با حضور شاعران ملی برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر نیز در جنب این مراسم برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره خوش نویسی سریر وحدت در استان با حمایت معاونت هنری و انجمن خوشنویسان استان به همراه افتتاح نمایشگاه را در این ایام خواهیم داشت که علی رغم شرایط کرونایی قرار است در این راستا شاهد اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان باشیم.

عرض ارادت شاعران به ساحت پیامبر مهربانی در محفل شعر قرار+فیلم و عکسآیین اختتامیه جشنواره موسیقی "پیامبر مهربانی" در باغ موزه قصربیست‌و‌نهمین محفل شعر "قرار" با نام پیامبر مهربانی برگزار می‌شود+پوستر

مسگرانی از برگزاری کرسی‌های تلاوت با همکاری انجمن قرآن و عترت در استان خبرداد و گفت: این کرسی‌ها با حضور قاریان بین المللی در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه جشن‌های هفته وحدت در 23 شهرستان استان برگزار می‌شود تصریح کرد: در این ایام نشست‌های آسیب شناسی با اصحاب رسانه نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/394/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد پیامبر اکرم ص رسول اکرم سیستان و بلوچستان هفته وحدت وزارت ارشاد پیامبر اکرم ص رسول اکرم سیستان و بلوچستان هفته وحدت سیستان و بلوچستان پیامبر مهربانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین

نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین در محل فرمانداری برگزار شد.

برپایی نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه در اردیبهشت است.

هدف از این جشنواره ترویج کشت گل‌محمدی و حمایت از صنعت گل‌کاری در شهابیه است و بررسی مسائل و مشکلات گل‌کاران و راهکار‌های برون رفت از مشکلات و ترویج این صنعت در منطقه بررسی می‌شود.

جشنواره گل و گلاب شهابیه به مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در روستای شهابیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • تصاویر| همایش شورای وحدت اصولگرایان