Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می شود که چندان جدال جذابی را شاهد نخواهیم بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، سه شنبه ۶ آبان هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که دیدارهای نچندان جذابی پیش روی علاقه مندان است.

در گروه A آتلتیکو مادرید در متروپولیتاتو به مصاف سالزبورگ اتریش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ هم در مسکو رو در روی لوکومتیو صف آرایی خواهد کرد. در این گروه مونیخی‌ها با ۳ امتیاز صدرنشین هستند. آنها هفته پیش ۴ گل به مادریدی‌ها زدند و در بوندس لیگا هم پرگل پیروز می‌شوند.

در گروه B از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تیم فوتبال شاختار اوکراین در ورزشگاه خانگی خود مقابل اینتر ایتالیا قرار می‌گیرد. در دیگر دیدار این گروه گلادباخ رقیب سرسختی مثل رئال را در پیش دارد. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک آغاز می‌شود. شاختار با شاهکار هفته قبل و بردن رئال در صدر است. مادریدی‌ها هم که ال کلاسیکو را پیروز شده‌اند، روحیه خوبی دارند.

در گروه C پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود، دراگائو به مصاف المپیاکوس یونان می‌رود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود. شاگردان کونسنسائو در پورتو هفته قبل به سیتی باختند و این هفته دنبال جبران هستند. در دیگر دیدار شاگردان پپ که حال و روز خوشی در انگلیس ندارند باید از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در فرانسه به مصاف مارسی بروند.

در گروه D این جذاب آتلانتا که با گاسپرینی و نمایش‌های جذاب خودش را سر زبان‌ها انداخته است باید در برگامو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه میزبان آژاکس باشد. این دیدار تقابل دو تیم با برنامه و جذاب است که می‌تواند جالب باشد. در دیگر دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان باید رو در روی میتیلند دانمارک قرار بگیرد. در جدول این گروه آتلانتا و لیورپول ۳ امتیازی هستند.

کد خبر 451980

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا لیورپول رئال مادرید آتلانتا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت ۲۳ ۳۰ ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده‌بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر‌قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برساند.

 

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم