Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد مخبر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه گلدشت افشره در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای ایجاد اشتغال در کشور اقدامات بسیار خوبی انجام‌ داده است، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ستاد اجرایی فرمان امام در سال جدید ایجاد  ۳۰۰ هزار شغل در کشور است که ۲۰۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت و مابقی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده در حوزه بنگاه‌های کوچک و خرد افزود: بر اساس آمار ۱۰ هزار میلیارد تومان  اعتبار برای بنگاه‌های اقتصادی کوچک و خرد در نظر گرفته‌شده و خوشبختانه بخشی از آن تأمین‌شده است.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور از امضای تفاهم‌نامه با استانداری گیلان در خصوص ایجاد ۶۰ هزار شغل در استان گیلان خبر داد و گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای با استانداری گیلان امضا و در این تفاهم‌نامه برای ۶۰ هزار نفر در غالب ۱۰ هزار طرح و با میزان سرمایه‌گذاری دو هزار و‌ ۵۰۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد می‌شود.

مخبر یکی از اهداف ستاد اجرایی فرمان امام را توجه به ایجاد اشتغال در کشور دانست و تصریح کرد: کشور در شرایط اقتصادی سختی قرار داشته و ایجاد اشتغال در بنگاه‌های کوچک، خرد و متوسط می‌تواند به رشد اقتصادی و آرامش جامعه کمک کند به همین دلیل ستاد اجرایی فرمان امام در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه اشتغال رشد اقتصادی سرمایه گذاری محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان

 معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال گذشته با صدور ۱۳ فقره پروانه بهره برداری برای معادن جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۱ نفر با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

مهدی سیفی باغی خانی افزود: جهت بهره برداری از این معادن بیش از ۶ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال با ۶۶۹ درصد رشد نسبت به سال ۱۴.۱ سرمایه گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۶۲ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت اسمی ۲۳ میلیون تن در استان وجود دارد،  بیان کرد:  برای بهره برداری از این معادن بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۳۴۰ نفر در این معادن فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند