Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@09:17:43 GMT

6 مرد با بی آبرویی وارد خانه ها در پردیس می شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۴۱۳۵

6 مرد با بی آبرویی وارد خانه ها در پردیس می شدند

به گزارش رکنا،   فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سارقان رصد داخل منازل با دوربین شکاری در شهرستان پردیس منهدم شد.

سرهنگ محمد حسن محمدی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: اعضای این باند با استقرار در آپارتمان ها و رصد منازل توسط دوربین شکاری ورود و خروج صاحبخانه را تحت نظر می‌گرفتند و پس از خالی شدن منزل اقدام به سرقت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سایر شگردهای سارقان اظهار داشت: سارقان به جز رصد داخل منازل با دوربین شکاری پس از ورود به منزل با دستگاه فلز یاب ابتدا به سراغ طلا های صاحبخانه رفته و در مرحله بعدی لوازم منزل را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: سارقان بدون ترس و واهمه در طی ساعات روز با استفاده از قیچی آهن بر و سایر ابزار در منازل را باز کرده و اقدام به سرقت می‌کردند.

دزدان دوربینی که خانه مردم را دید می زدند قبل از سرقت دستگیر شدند

محمدی گفت: اموال مکشوفه شهروندان مانند طلا، تلوزیون، ضبط صوت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، جاروبرقی، بخارشو و سایر اموال در پی دستگیری 6 سارق این پرونده در محل اداره اگاهی شهرستان پردیس نگهداری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به این اداره شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به دستگیری 4 متهم دیگر در فضای مجازی، اظهار داشت: این افراد با ترفندهای فربیکارانه اقدام به خالی‌کردن حساب بانکی شهروندان می کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا منزل سرقت سارق اخبار حوادث شناسایی و دستگیر دزدان مرد سارقان پردیس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم کرونا تهران ایران جوان پلیس دختر مواد ساعت شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر؛ می‌خواستیم پول‌دار شویم اما بدبخت شدیم
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان