Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزار بسته فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری برای استفاده کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، یک‌ هزار بسته‌ فرهنگی از سوی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب پویش «لبخند مهر و امید» برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان آماده‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌های فرهنگی شامل کیف، کفش، نوشت‌افزار، سرگرمی و... است که بسیج کانون با کمک تعدادی از افراد خَیر آن را آماده‌سازی کرده و اولین مرحله آن روز 6 آبان ماه ارسال می‌شود.

به گفته‌ قاسم تنها، مدیر دفتر مرکزی حراست و فرمانده بسیج کانون، این اقدام به دنبال انتشار فیلمی از نیازهای دانش‌آموزان مدرسه‌ عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی در قالب نذر فرهنگی از سوی بسیج کانون صورت گرفت.

وی افزود: همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام جعفر صادق (ع) تصمیم گرفتیم نوشت‌افزار و لوازم تحصیل یک‌ سال کودکان و نوجوانان مدرسه‌ی عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان را فراهم‌ کنیم.

فرمانده بسیج کانون ضمن قدردانی از مدیرعامل، معاونان، مدیران‌کل و اعضای بسیج کانون یادآور شد در این امر خیر تعدادی از خیران محمدرضا زیلویی، امیر ورجینی و امیر رادسعید نیز در تهیه و تدارک این بسته‌های فرهنگی با کانون همکاری کردند.

مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری نیز در برنامه‌ی آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی اهدایی کانون به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور ضمن قدردانی از این حرکت انسان‌دوستانه گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور چنین اقدام‌هایی بسیار ارزش‌مند است و معاونت توسعه‌ی کانون نیز آماده حمایت و پشتیبانی از چنین برنامه‌هایی است.

ویژه‌برنامه‌ آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور در کانون با حضور جمعی از مسوولان ستادی و اعضای بسیج کانون روز 5 آبان 1399 در ساختمان شهید ملک‌شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالداسلامبولی تهران برگزار شد.

برگزاری بیش از 10 هزار برنامه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به صورت مجازیشرکت کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب فرانکفورتبرگزاری دوره‌ «خوانش متون کلاسیک ادبی» در کانون پرورش فکریآغاز به کار 15 مرکز فرهنگی و هنر کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری بسته های فرهنگی کم برخوردار آماده سازی بسیج کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد