Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) در روستای انزاب اردبیل، شناخت امام زمان را از وظایف اصلی منتظران ظهور عنوان کرد و گفت: بالاترین وظیفه فرد منتظر این است که امام زمان خویش را بشناسد و بداند منتظر چه کسی است.

وی تلاش برای ایجاد شک و تردید در قلوب مؤمنین را از ترفندهای دشمن آخرالزمانی عنوان کرد و گفت: وقتی شخص منتظر با سبد معرفتی به امام زمان تقرب می‌یابد و راهی را که امام زمان ترسیم، نشان، امضا و تصدیق کرده را می‌پیماید، دشمن نیز از همان راه برای ایجاد شبهه و انحراف در مهدی شناسی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، رسانه و تولیدات فضای مجازی را ابزار اصلی دشمن در شبهه افکنی در آخرالزمان بیان کرد و افزود: دشمن با شیوه‌ای که منتظران ظهور برای الفت قلوب و جذب محبت مؤمنین به سمت فرهنگ مهدی فعالیت می‌کنند، از همان راه و با ابزار رسانه و تولید فیلم‌های اغواگر هالیودی با مضامین وقایع آخرالزمانی وارد میدان شده و در صدد سست کردن عقاید است.

افضل اعمال در زمان غیبت، اعتقاد بر ولایت تکوینی امام عصر (عج) است

حجت‌الاسلام جعفرزاده، مهدی باوری را از پرفضلیت ترین اعمال دوران غیبت برشمرد و اظهار داشت: مهدی باوری بقدری از ثواب و اجر بالایی برخوردار است که افضل الاعمال بدان اختصاص داده شده است.

وی پیروی از امام معصوم را نعمت بزرگ بر مسلمانان از سوی پروردگار عنوان کرد و گفت: ما بایستی بخاطر شیعه و پیروی ائمه معصومین بودن خداوند را شاکر باشیم که چنین نعمت بزرگی به ما عطا کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، در ادامه پاسخ گویی به شبهات مطرح شده در خصوص فرهنگ انتظار را از اولویت‌های اساسی در مبارزه با فتنه افکنی دشمن در عصر غیبت عنوان کرد و گفت: در برخی شبهات آمده است که اگر امام زمان وجود دارد پس چرا این همه فتنه و فساد جامعه را فراگرفته و ظهور نمی‌کند، در این خصوص در روایات آمده است که مسلمانان امتحان خواهند شد و بقدری غربال و سنجش می‌شوند که خالص‌ترین و ناب‌ترین آنها باقی خواهد ماند و سپس آن حضرت ظهور خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، استجابت دعا را منوط به اعتقاد راسخ به ولایت تکوینی امام زمان خواند و اظهار کرد: مسلمانان در هر شرایطی بنا به توصیه‌های ائمه معصومین (ع)، ولو در دوران تحریم، سختی، مصیبت، جنگ و جهاد، باید در اعتقاد به امامت و ولایت ثابت قدم بوده و شک و تردیدی به دل راه ندهد چرا که در روایات آمده است که مؤمن مانند کوه در مقابل هیمنه دشمن باصلابت و قدرت و اعتقاد راسخ می‌ایستد و پایداری می‌کند.

امنیت کشور مرهون توجهات امام زمان (عج) است

وی برکت وجودی امام زمان را مهم‌ترین عامل امنیت ملی در جامعه دانست و گفت: در اوضاع کنونی که عموماً تمامی کشورهای همسایه در ناآرامی و جنگ و آشوب هستند، کشور ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر و دعای آن حضرت در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، برکت یاد و نام حضرت ولیعصر (عج) را متذکر نفوس عنوان کرد و گفت: اگر همیشه به یاد امام زمان خویش باشیم شیطان جرأت نزدیک شدن به ما را ندارد و همواره در پناه امام عصر خواهیم بود و این بزرگترین امان برای مسلمانان است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده حضور در مراسم جشن منتسب به حضرت مهدی موعود را نعمت و توفیق بزرگ خدا و توجه آن حضرت دانست و گفت: باید سجده شکر بجا آورد که از بین افراد مختلف انتخاب شده و در جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر شرکت کرده اید و باید این توفیق را حفظ کرده و در تقویت سیره شناسی آن حضرت بهره ببریم.

کد خبر 5057432

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ مهدویت امامت ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت حجت الاسلام امام زمان آن حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه ضمن توصیه به مردم به شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس، گفت: روز قدس، لیله القدرتاریخ و خنثی سازی توطئه استکبار، صهیونیسم و طرفداران آنها است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: ائتلاف‌ها و کمپین‌های حامی صهیونیسم در هم شکسته است و هیچکس حتی آمریکا علاقه‌ای به کمک به رژیم جعلی را ندارد و ما وظیفه داریم در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین روز بزرگ، اما مظلوم و ناشناخته در میان مناسبت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری سلاله پاک پیامبر دارای وجه سلبی و نفی طاغوت که تجلی آن ۲۲ بهمن ۵۷ همچنین وجه ایجابی و استقرار نظام دینی که تجلی آن ۱۲ فروردین ۵۸ است، می‌باشد و باید اذعان داشت که ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت و استقرار نظام دینی است.

امام جمعه ساوه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شاعران گفت: امروز دنیا در گیر چالشهای رسانه‌ای است و تأثیرگذاری رسانه‌ها از موشک، پهپاد، هواپیما و ابزارهای جنگی بیشتر است.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه اکنون جنگ رسانه‌ای در همه ابعاد زندگی انسان مشهود است، گفت: گام نخست برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است چرا که در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن، نقاط قوت، ضعف، امکانات و شگردها نمی‌توان موفق بود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف راهبردی جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت گفت: ارائه تصویری مخدوش و منفور، تلقین یأس، ناامیدی از حل مشکلات، سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی و انحصار رسانه‌ای از جمله اهداف دشمن است.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: هدف نخست و بنیادین هر نوع فعالیت رسانه‌ای اعم از خبر، تحلیل، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، موسیقی، نقاشی، کاریکاتور باید در راستای تصویرسازی مثبت و انسانی، گفتمان انقلاب و مقاومت باشد.

کد خبر 6064808

دیگر خبرها

  • حساب شادی مردم از عوامل دشمن جداست/ شب‌های قدر فرصتی فوق‌العاده است
  • امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 
  • رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند
  • ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • آغاز به کار وب‌سایت استغاثه به امام زمان(عج)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • ضرورت هدایت صحیح موقوفات در مازندران
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد