Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف منتظران این دوران تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: محبت به امام زمان(عج) در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تجلی پیدا می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در ویژه‌برنامه تبلیغی-مذهبی حرم مطهر رضوی که با حضور اعضای کانون‌های مهدویت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار شد، گفت: وجود امام زمان(ع) به عنوان منجی بشریت پاسخ به فطرت پاک همه انسان‌های روی زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: بشر از ابتدای حضور در پهنه زمین خاکی از عمق جان به دنبال عدل، امنیت و کمال مطلق بوده است که رسیدن به این خواسته‌ها در سایه تشکیل حکومت عدل جهانی به رهبری امام عصر(عج) صورت خواهد گرفت.
این کارشناس دینی با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: نیاز به منجی یک نیاز فطری است و اعتقاد به یک منجی که بشر را از دست ظلم جائران نجات می‌دهد در همه ادیان اعم از ادیان الهی و غیرالهی وجود دارد.
وی ابراز کرد: بشر فطرتا دوست دارد در امنیت و آسایش زندگی کند و امنیت مانند چشمه‌ای است که همه جهان تشنه نوشیدن از آب این چشمه هستند. بشر آرزو دارد روزی از راه برسد که هیچ ظالمی قدرت ظلم کردن نداشته باشد و همه در امنیت و آسایش زندگی کنند.
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه رسیدن به حکومت عدل الهی تنها در سایه مدیریت امام معصوم و حجت خدا بر روی زمین امکان دارد، بیان کرد: اگر ولی خدا سکان کشتی امت را بر عهده داشته باشد می‌تواند انسان‌ها را به ساحل سعادت و نجات برساند.
وی با اشاره به آیه ۱۰۵ سوره مبارکه انبیاء «...أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ»، اظهار کرد: خداوند وعده داده است که بندگان صالح وارث زمین خواهند شد و از آنجا که خداوند خلف وعده نمی‌کند، این امر قطعا تحقق پیدا خواهد کرد.
صدیقی افزود: خداوند در آیه ۵۵ سوره مبارکه نور چهار وعده به مؤمنین داده است که اولین وعده آن «لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ...» است. یعنی خداوند به مؤمنین وعده داده است که آن‌ها را خلیفه و جانشین خود روی زمین قرار دهد.
وی ادامه داد: وعده دوم خداوند در این آیه شریفه به مؤمنان این است که «...وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی‏ لَهُمْ». یعنی خداوند همان دینی را که مورد پسند مسلمان است (دین اسلام) روی زمین حاکم کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: «...وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً» وعده دیگر خداوند به مؤمنان است. یعنی خداوند به سبب حاکمیت حکومت عدل در جهان، خوف و ترس مؤمنان را به امنیت و آسایش تبدیل خواهد کرد.
وی بیان کرد: «...یَعْبُدُونَنی‏ لا یُشْرِکُونَ بی‏ شَیْئاً» وعده دیگر خداوند است. یعنی در حکومت عدل الهی که به واسطه امامت مهدی موعود(عج) در جهان حاکم می‌شود مردم دیگر پول‌پرست، مقام‌پرست، شهرت‌پرست و ... نیستند بلکه همه به عبودیت خداوند یکتا روی می‌آورند.
امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر ضرورت زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در عصر غیبت ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف منتظران این دوران تبعیت از ولایت فقیه است. امروز عشق و محبت به امام زمان(عج) در تبعیت از ولی فقیه زمان ظهور و بروز پیدا می‌کنند.
در ادامه این برنامه، سید امیر احمدنیا به مولودی‌خوانی پرداخت و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار «لبیک یا مهدی(عج)» و «لبیک یا خامنه‌ای» با امام زمان(عج) و نایب برحقش تجدید عهد و پیمان کردند.
منبع: آستان نیوز انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی ولایت فقیه امام زمان عج تبعیت از ولایت امام زمان عج امام زمان ع حکومت عدل روی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت